Etsy?????????????

Máte někdo zkušenost s nakupováním u Etsy?
Je to složité/ bezpečné/ rychlé?

Za každý postřeh budu ráda!
Díky.

P.S. Nelekněte se. Váš komentář bude zveřejněn až po mým odsouhlasení. Ale blokuju jenom jedy.


8 komentářů:

  1. Dobrý den, kupovala jsem párkrát a spíš drobnosti, co se vešly do obálky (šperky třeba), z Austrálie, Kanady. A vždycky bez problémů, rychlost byla úměrná vzdálenosti a celá to nebylo složitější než Fler nebo jakýkoliv e-shop. Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Lůco, tohle jsem nikdy neměla objevit!!

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, přes Etsy jsem kupovala lněnou košili z Litvy... vše proběhlo perfektně.... pa i.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám zkušenost doboru, ale vybrala jsem si vždy jen Evropu (je tam filtr), na celní řízení nemám žaludek a peníze.

    OdpovědětVymazat
  5. My máme bohužel negativní zkušenost. Dárek pro syna (daleko dražší než blbinky z Alieexpresu, které došly vždycky) nikdy (asi 3 roky) nedorazil. Psali jsme do obchodu i ETSY a žádná reakce. Snad jsme měli jen smůlu. Zdraví Jana D.

    OdpovědětVymazat
  6. Vždy v poho, ale je dobré hlídat si hodnocení obchodníka.

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Lucie,
    za mě absolutní spokojenost. Mám nádherné kožené tašky..rychle a bez problémů.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Lucie, pridávam svoju skúsenosť - skvelý výber kožených tašiek (najma tých velkých, "shopper") a za ceny často nižšie ako na Fleri. Plus, častokrát vkusnejšie. -) Dobré objednávať v rámci Európy, kvoli poštovnému a clu.
    Kata

    OdpovědětVymazat