Výměnný obchod

V rodině i mezi kamarády jsem proslulá vetešnice, která cokoli koupí i prodá na inzerát, recykluje, upcykluje, daruje a přijímá, se všemi řidiči zásilkových služeb už se znám osobně.
Když se brzy ráno v mobilu ozve "tady Kocourek, za minutku budu u vrat", neznamená to, že přijel lover, ale PPL.

Výbornou zkušenost jsem teď udělala s několika výměnami (např. zrcadlo za vánoční ozdoby, kniha za vánoční řetěz, džíny za náušnice, slohová práce za láhev rumu). Takže mě napadlo, že vám nabídnu knihy, které už jsem já nebo Stela přečetly. Pokud by se vám některá líbila, napište to do komentářů a výměnou nabídněte jinou. Nebo omalovánky nebo tužku nebo cokoli. Fantazie vítána. Já pošlu vám, vy mně. Bezhotovostní transakce. Má to kouzlo.



 Tyhle 3 knihy jsou komiksy.
Pokud neznáte, tak prosím googlujte a víte hned.


 Časopisů o bydlení a designu je celkem 8 + přílohy a chci se jich zbavit vcelku.



Na závěr lampa. Je to tahle z posledního obrázku.
Původně jsem ji koupila do bytu, ale nakonec ji nevyužijeme, takže s ní už pár měsíců šoupu z místnosti do místnosti a začíná se na ni prášit.
Je to originál Becket Silver od Red Cartel
128 x 68 x 40 cm
lze jí pohybovat ze strany na stranu
není úplně lehká
PC 5000, koupila jsem ji ale s 30% slevou
¨
Pokud by se vám hodila, neváhejte za ni nabídnout klidně třeba knihu nebo vánoční cukroví ...
Chci, aby někomu udělala radost.


Jediné, co si vymiňuji, že pokud se sejde víc nabídek na jednu věc, můžu si vybrat.
Děkuji pěkně!


30 komentářů:

  1. Mně by se líbila knížka Veselí od Radky Třeštíkové a nabídla bych nějakou od Martiny Formanové - Skladatelka voňavého prádla ( I. vydání ), Případ Pavlína, Ten sen :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké odpoledne, ráda bych knihu Patrika Hartla Okamžiky štěstí a vyměnila bych jí s Vámi za mnou pletené ponožky. Ivi

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně by se líbila knížka od Michala Viewegha a nabídla bych za ní domácí biomarmelády. A taky knížka od Radky Třeštíkové. A tu bych zase ráda směnila za domácí sušené křížaly. :) Jana



    OdpovědětVymazat
  6. ...jé to se vám to krásně rozjíždí, super projekt, obdivuju :-)
    a pěkný advent vinšuju jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Hezky den, Lucie, mela bych zajem o casopisy. Muzu nabidnout mnou usitou beanie cepicku s pruznym spodnim lemem pro Vaseho vnoucka (viz napr.: https://www.talu.de/beanie-muetze-naehen/ ) + nakrcnik ve stejnem dizajnu (detske upletove latky, vetsinou vyrobene v Nemecku ci Holandsku - muzete si vybrat z ruznych motivu: auta, vlacky, rytiri, ryby, velryby, kosatky, tucnaci, nebo jednoduse prouzky...). Potrebuji jen vedet obvod hlavy. Zdravim z Poryni u holandskych hranic (poslat zasilku ale muzete do CR, moji rodice jsou z Jablonce n/N, na Vanoce k nim jedeme)! Marie K.

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký večer Lucie, také by se mi líbila kniha od Radky Třeštíkové výměnou nabízím Analfabetku od J. Jonasson :-) Děkuji Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký večer, za časopisy o bydlení nabízím 2 sklenice našeho medu. Zdravím Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. Lucie, to je tak hezký a milý nápad! Z nabídky jsem si sice nic nevybrala, ale z komentářů přede mnou mě zahřálo u srdce. Tak krásné výměny, užijte si je! :-)))

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den,líbila by se mi lampa...nicméně netuším jakou knihu Vám nabídnout,abych Vás neurazila..čili co čtěte..Poradíte?Děkuji.JP

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Zdravím Vás, Lucie, ta lampa je můj styl.:-) Kdyby Vás to potěšilo, nabízím za ni sklenici domácích povidel z pravých švestek ochucených balzamikovým octem z Modeny a k ní přírodně laděný věnec na dveře či na zeď z lampionků mochyně (můžu poslat fotky pro lepší představu). Pokud by vás věnec nebral, tak mě ještě napadá knížka o zahradničení pro inteligentní lenochy.:-)

    Pěkný večer z Moravského krasu přeju,
    Katka

    OdpovědětVymazat
  14. ach...jak báječné počtení:) moc vám fandím, sama jsem vetešníkem...tak Vám Lucie pošlu ulovené vánoční ozdoby u kontejneru...stejně jsem hned myslela na Vás:) krásný advent...Lenka Krumpholcová, Přerov(asi bych potřebovala adresu, kam Vám to zašlu:))

    OdpovědětVymazat
  15. Jsi dcerou svého otce!! Kdo by to byl kdysi řekl??? ;-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, přesně! Jenže já se věcí zbavuju, ale táta je hromadí. To naštěstí nesnáším. Jinak už bysme bydleli v kontejneru :) Ahooj!

      Vymazat
  16. To je tak krásný nápad, až mě to dojalo :). Eva

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den ,Lucie
    Líbila by se mi lampa
    . Dcera dostane piano k Vánocům .. tak by putovala k němu ...do obývacího pokoje... a výměnou ...
    Zalovim v ozdobach . Pak v látkách .. ozdoba pro Vás. A pro Stelu usiji kosmetickou tašku .. Byla by to pro mě i výzva .. a ať jste doma zdraví,sklenice medu od dědy ... Hezky Advent .
    .Eliška

    OdpovědětVymazat
  18. Měla bych zájem o knížku Veselí a Lapači prachu a nabízela bych staré vánoční ozdoby. Hana K.

    OdpovědětVymazat
  19. a mě by zajímalo, jak to všechno dopadne....

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý den, Lucie, měla bych zájem o knížku Sentimentální román,na oplátku nabízím časopisy dle Vašeho výběru (bydlení zahraniční,domácí,Interview,cestování), foto můžu zaslat do emailu (milena.vyletalova@seznam.cz). Ve čtvrtek 6.12. pojedu okolo Říčan autem,tak případně můžeme uskutečnit výměnu bez pošty:-).Pěkný den.Milena

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý den, Lucie, měla bych zájem o knížku Nebezpečná láska. Na oplátku nabízím ručně vyrobeného korálkového andělíčka nebo domácí rybízovou marmeládu. A nebo oboje 🙂
    Mějte se fajn Veronika

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrý den, Lucie, moc ráda čtu Váš blog. Velmi mě bavíte svým životním přístupem. Měla bych zájem o časopisy, jako protihodnotu Vám můžu nabídnout vánoční ozdoby :-) Nejsou nijak extra staré, tipuji 60.-80. léta. Pěkný den, Renata

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  24. Lampa za ořechy v medu?? Med z včelařského výzkumáku v Dolu, ořechy od Kutné Hory :)

    A hodila by se mému malémi čtenáři nad postel :)

    Krásné dny.

    Pavlína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a pokud nechcete med a ořechy smíchat, taky možnost :) P.

      Vymazat
  25. Nabízím za lampu The Peter Rabbit Library od Beatrix Potter , deset knížeček s nádhernýma obrázkama, třeba pro Tobíska. V AJ, based on the original and authorised editions. K tomu ještě mé vánoční cukroví. Marcela

    OdpovědětVymazat
  26. A mohu jako překvapení přibalit i knihu pro Tebe. M.

    OdpovědětVymazat
  27. Lucie fandím! Krásný nápad. Já čtu ve čtečce. Ale napadlo mě Máme tu 2 stará křesla. Zeptám se tchyně zda můžu a pokud ano poslu fotky zdarma by se Vám hodily.
    Samozřejmě za úsměv. ☺

    OdpovědětVymazat