Tento týden

Kurzy divadelního psaní se konají opravdu v krásným a inspirativním prostředí. Přestože se z nich dostanu domů až v noci, jezdím na ně hrozně ráda. A fakt se učím nový věci.

Tenhle týden mám dost kvapík, jednak pracovně, ale taky dva dny v kuse hlídám Tobíse. Je zlatej, ale třeba dnes přes den nespal vůbec a včera se mi ho podařilo uspat až o půlnoci. Doma je teď i Stela a její puberta, berou spolu antibiotika, protože choděj venku v tenký bundě a s mokrejma vlasama. V tlustý bundě prej vypadaj tlustě. Příšerně jsem se rozčílila, ale nemělo to žádnou odezvu. Teda mělo. Zvýšil se mi zase tlak.
Zítra za odměnu samota v bytě, ale před samotou ještě pracovní schůzka.





 




13 komentářů:

  1. ,,Davide, kde máš tu péřovou bundu,co jsem donesla z čistírny?" ,,Tu mi ukradli na koncertě i s batohem."

    OdpovědětVymazat
  2. ...je to všude stejný :-), nemá cenu se rozčilovat. Petra

    OdpovědětVymazat
  3. No já chodím oblečená pořadně a stejně jsem včera vyfasovala druhý ATB na angínu. Pretahla jsem se. Mozna toho je na Stelu ve skole a zivote proste moc a reakci je nemoc.

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt pěkné prostředí v té zkušebně.

    OdpovědětVymazat
  5. tak dlouho chodil syn s mokrou hlavou na mráz, až nám z toho ve 30 oplešatěl - nejlepší doporučení pro toho mladšího :o)))

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem už tak staromódní v jednačtyřiceti? Já mrznu a přede mnou dnes stála na nádraží holka s riflemi ustřiženými nad kotníky a HOLÉ kotníky. A to nebyla jen tahle, vídám je často. Jakou má logiku, že mají bradu zachumlanou v kožešinové kapuci, když mají holé nohy?????
    Co to je za módu? Chodí tak něčí dcery?
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo moje tak chodí obě a pozor NENÍ jim zima, vůůbec :).Mladší dceruška potřebovala zkusit, jak vypadá bez vlasů, tak si v listopadu oholila hlavu.Výsledek pak okomentovala, že vypadá jako žížala:) Magda

      Vymazat
    2. Já tak chodim.
      Je mi 47.
      Ovšem nemám ani kožešinovou kapuci, mám úplně normální celoroční bundu a tenisky si neberu jen na lyže do Alp.
      Ale nemám tedy ani ty atb, jen mi prostě není zima .....stejne je to psychický.....�� Michaela

      Vymazat
  7. na zvýšení tlaku požívám stejný "prostředek".... nedobrovolně...

    OdpovědětVymazat
  8. Lucko, mě se líbí, že chodíte "do školy". Někdy má pocit, že naši vrstevníci se chystají do důchodu a přijdou mi hrozně staří...
    Jinak se též hlásím do projektu čím mne dnes zase překvapil (vytočil) můj "puboš". Život bez nich by byl taková nuda!

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím Lucie,sleduju (čtu )Vás už dlouho.Vypátrala jsem Vás po "zmizení" seriálu Ententýky,když jsem zjišťovala,kam se poděl.Ten se mi líbil.A váš blog taky.Pak jsem zjistila,že Váš syn žije v Austrálii,můj syn tam odjel v roce 2016 (napjatě jsem sledovala,jak jim to dopadne s vízem a otravovala s tím celou rodinu),závidím Vám,že se vrátil a můžete se těšit z vnoučka,náš se zasekl v Thajsku a jestli přijdou vnoučata,kdoví kdy je uvidím :( Pak jsem zjistila,že máme stejně staré dcery a ted když čtu vaše příspěvky,je to jako bych to psala já,kdybych to uměla-tlustá v bundě a holé kotníky,to teď řešíme (teda já už to vzdala) každý den.Mějte se krásně ,ať se Vám daří ,moc Vám fandím .

    OdpovědětVymazat