Rozbaleno

Jsem sama doma, mému muži dnes započal čas vánočních večírků, to zas bude nablito v álejích.
Aspoň jsem včas napsala úkol na divadelní kurz, který mám v pondělí.
Musíme ho odevzdat nejdýl v neděli večer, což jsem minule udělala, ale ta časová tíseň nebyla úplně komfortní. 

Úlovek z aukcí + ozdoby od Marie, čtenářky mého blogu. Moc děkuju!
Zjistila jsem, že se letos koná několik výstav vánočních ozdob, rozhodně se chci vydat alespoň někam. I když Zábřeh na Moravě je přece jen z ruky. Ale jsou i jinde.




 

6 komentářů:

  1. Zdravím Vás, Lucie,
    jedna z výstav vánočních ozdob začíná už v úterý v Hronově, v rodném domku A.Jiráska. Tak kdybyste si chtěla udělat výlet, máte hned dva "kulturní zážitky" najednou :)
    Najdete na stránkách www.muzeumnachod.cz .
    A když byste popojela ještě kousek za Hronov, do Police n.Metují, můžete navštívit úžasný pohyblivý betlém Zdeňka Farského. Ten fakt stojí za to.
    Krásné dny, fandím vaší sběratelské vášni,
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Tak o Hronově jsem nevěděla. Panejo, všechno asi nestihnu.

      Vymazat
  2. Milá paní Lucie, v Regionálním muzeu Chrudim je moc pěkná výstava historických vánočních ozdob ze sbírky Věry Dvořáčkové a potrvá až do 10.2.2019. Pěkné dny přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, tahle výstava je taky v mým hledáčku, i když sbírku paní Dvořáčkové znám, je úchvatná!

      Vymazat
  3. Mestske muzeum ve Dvore Kralove nad Labem zve na unikatni expozici TRADICE VYROBY VANOCNICH OZDOB

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska jsem na Vás myslela - v Info centru v Lbc na radnici mají vystavené korálkové ozdoby na stromeček - a jsou prodejné......přeji z Jizerek krásné dny. Olina

    OdpovědětVymazat