Jen si tak trochu zauklízet



Dnes jsem se konečně pustila do úklidu pracovny. Jsem asi v půlce. Vytřídila jsem starý doklady a dokumenty, do tříděnýho odpadu jich půjde asi 10 kg. Myslím, že potvrzení o tom, že jsem v září 2002 zaplatila účet za telefon a v červnu 2005 koupila Stele golfáč, už opravdu nebudu potřebovat. Kromě toho jsem objevila spoustu milých věcí. Například vánoční ozdoby, další vánoční ozdoby, stilnox, dopis Ježíškovi od Kryštofa, když mu bylo 10 let (přál si hru na pc Polda 3 a go kupon na mobil za 300-500 Kč), dopis od kamarádky, která už nežije, dopisy od kamarádky, která naštěstí žije pořád a pořád má úplně stejný starosti, nikdy nepoužitou erotickou pomůcku (zpuchřela), předávací protokol z útulku z roku 2001, kdy jsme si brali naši Jenny, vysvědčení nás všech (jímá mě hrůza, nevím, proč se tak rozčiluju, Stela jde prostě v našich omezených šlépějích) a spoustu dalších zapomenutých věcí.

Kdybych v průběhu úklidu nemusela na obecní úřad, pak hlídat Tobíse, domlouvat odbornýho poradce pro novej projekt a dalších tisíc věcí, šlo by mi uklízení líp od ruky. Ale tolik osobního času holt nemám. Možná je to dobře.

Na netu jsem narazila na spoustu videí, který se týkají úklidu, a fakt jsem se pobavila.



8 komentářů:

  1. Video pobavilo, podle názvu to vypadá, že uklízí tak jednou ročně. Podle toho bordelu bych řekla, že to musela strádat dýl. Bylo mi docela líto to psa, neměl si kde ani lehnout.

    OdpovědětVymazat
  2. To,že vysála jen hlavní náměstí,taky dobrý... Jsem alergik a když si představím,co tam muselo být prachu, kýchám... Ivča

    OdpovědětVymazat
  3. Pobavilo moc :) myslím ty Vaše nálezy:-) Tereza

    OdpovědětVymazat
  4. To je uklid po 20 ti letech v tom videu😁 a ve finale je tam porad sileny bordel, jen zastrkany aby nebyl videt.. jak muze jedna divka nashromazdit takovych veci😯 ja bych v tom uhynula, miluju volny prostor a minimum veci, je mi 57 a celou minulost mam v jedne krabici tak 50x50..staci mi vzpominky🙂

    OdpovědětVymazat
  5. ...malý byt jsme pronajali modelce, za rok a půl nájem končil a v celé ploše bytu bylo nastláno asi půl metru oblečení, bot, šminek a obalů od jídla, průchod jenom ode dveří k posteli...nic podobného jsem předtím ani potom už neviděla, naštěstí....

    OdpovědětVymazat
  6. Lucie, nebude to k tématu, ale připomněla jste mi úklidem film, který miluju.
    Vtipné dialogy, skvělé v každé minutě. UNIVERZÁLNÍ UKLÍZEČKA. Kdo chce vidět P.Swayzeho v červených slipech, neváhejte.
    Magda

    OdpovědětVymazat
  7. Chce se mi brečet a do toho se občas hystericky směju.
    Dívám se na ČT24 a je mi zle.
    Během řečí poslanců dole běží babišovy citace, no co věta, to neskutečné peklo.
    A on tam sedí a je mu vše u zádele...dokonce se usmívá...
    Magda

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, Lucie,
    tak to je fakt prča, pes nevěří vlastním očím a jen kmitá hlavinou tam a zpět... :-). Moc mě to pobavilo a hlavně nehodnotím... Každý máme priority někde jinde. Slečna je dobrá, že nejdřív udělala pelíšek pro kámoše, to oceňuji...
    Zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat