Přečteno

Už dlouho jsem nedala žádný knižní tip.
Problém je, že jsem poslední dobou hodně knih nedočetla a nechtěla jsem je pomlouvat. Na dovolenou jsem si vzala dvě knihy českých autorek.


Kniha vlevo mi byla sympatičtější, protože má jen 115 stran a já mám problém s tlustými knihami. Přečetla jsem ji příjemně rychle, ale měla jsem pocit, že kdybych ji nepřečetla, tak se vůbec nic nestalo. Vlastně už ani nevím, o čem byla. Zlákalo mě, že autorka loni za jinou knihu získala Magnesii Literu. Asi se hodně zlepšila.
Kniha vpravo je bestseller, 413 stran. Nemohla jsem se dlouho začíst, ale pak to frčí. Bavilo mě, že je částečně psaná nářečím. To se mi vlastně líbilo nejvíc. Asi kniha na dovolenou. Dlouhou dovolenou. 

Můj problém se čtením beletrie tkví v tom, že musím jít s postavami. Ať je to dítě, stará panna, opilec, vrah ... to je mi jedno. Ale musí mě vtáhnout do sebe a do děje. Musím jejich prostřednictvím NĚCO OBJEVIT. A to je pro mě čím dál těžší.


5 komentářů:

  1. Ted jsem dočetla od Bellový Jezero a dobrý.

    OdpovědětVymazat
  2. Naposledy mě do sebe a děje vtáhl uprchlík Marka Šindelky (Únava materiálu). Znáte? Šindelka je po dlouhé době spisovatel, který mě donutil půjčit si od něj i další knihy.

    OdpovědětVymazat
  3. po přečtení románu "SESTRA" od jáchyma topola už mě nikdy (!) žádná jiná kniha tak nepohltila...po ní už mi všechno ostatní přišlo stupidní - promiňte mi všichni čeští autoři :o)eva

    OdpovědětVymazat
  4. Ja nedam dopustit na Petru Soukupovou,Michaela Connellyho/pise skvely detektivky.A myslim, ze ze se Vam mohl libit Benedict Wells - Na konci samoty a nebo taky obe knizky od Celeste Ng. Jeste musi dodat, ze Vas blog je jeden z mala, ktery pravidelne ctu a nikdy me nezklame.A foto kominika je super! Zdravim ze Slovenska z Leopoldova.Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Ja se letos zamilovala do Genialni přítelkyně od Eleny Ferrante.

    OdpovědětVymazat