PC

Ve čtvrtek jsem dala znovu do servisu notebook s tím, že v pátek bude opravený.
V pátek čekám, že mi zavolají, a když tam volám sama, zjistím, že už je po pracovní době.
O víkendu víc než kdy jindy lelkuju.
V pondělí se do servisu nemůžu dovolat, když se dovolám, dozvím se, že dnes to ještě rozhodně nebude. Začnu lehce křečovat.
V úterý (tedy dnes) se připomínám, pc už nutně potřebuju, musím napsat poměrně rozsáhlé podklady pro grantovou komisi, kam posíláme můj film Karavan. Ve čtyři si pro pc jedu, z hovoru pochopím, že oprava trvala asi deset minut. Tolik nervů pro deset minut! Bohužel jsme doma všichni techničtí analfabeti, takže s každým prdem musím jezdit do servisu. 

Přijel zahradník. Divila jsem se, proč mám tu fotku v takový mlze,
a objevila jsem zapatlanou čočku foťáku 

 

Povlečení z Jysku.
Je úžasný, i když vypadá trochu jako nemocniční

Žádné komentáře:

Okomentovat