24 týdnů

V rámci ranní duševní hygieny jsem si pustila film 24 týdnů.
Velmi civilně vypráví o úspěšné stand up komičce, která zjistí, že s jejím těhotenstvím je cosi v nepořádku - nejdřív se dozví, že čeká dítě s Dawnovým syndromem, pak ještě to, že dítě má srdeční vadu. Rozhoduje se, jestli si ho nechat, nebo jít na přerušení, což ale znamená usmrcení dítěte v děloze a následný přirozený porod.
Film chvílemi připomíná lékařský dokument, protože skoro všechno vidíte a prožíváte s hrdinkou. Tuhle komplexnost mám ráda, ale české filmy si na ni moc netroufají. Asi to změním :)
Rozhodně je to hodně zajímavý příběh, který s vámi bude cvičit.
Kapesník nutností.
 
 
 

5 komentářů:

  1. Před lety jsem byla na pokoji s paní, která se chystala rodit mrtvé dítě....k nám na pokoj se vrátila asi za 24 hodin totálně fyzicky i psychicky zdevastovaná....miminko v ní umřelo v šestým měsíci :-( bylo to hodně smutný :-(
    ale na film se podívám

    OdpovědětVymazat
  2. Marně hledám kde by se dal film zdarma shlédnout???Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Najdete na Cody . Zrovna jsem film dokoukala.

      Vymazat
  3. Vzpomněla jsem si na vás, zdravím.

    https://magazin.aktualne.cz/kultura/skolka-byla-v-prizemi-v-liberecke-galerii-ukazuji-jak-se-byd/r~7a89b5be2af511e8b8310cc47ab5f122/

    OdpovědětVymazat