Sněží







 




Sice sněží jenom trochu, ale je to hezký, když se na to člověk kouká z tepla domova.
Krmítka pro ptáky jsou naplněna, kytky v květináčích jsem zazimovávala včera. Bylo to teda těsný, protože dnes už sníh. Adventní věnce máme dva, jeden klasickej s jehličím, šípky a ostružinami, a druhej z mechu. Koupila jsem na něj starou do černa vypálenou formu na dort a stejné hodně použité formičky. mech je přírodní ze včerejší procházky s kočárkem a se psem.
 
Dnes se vrhám do psaní druhé verze Karavanu, mám od producenta už 14 dní poznámky a jásám, protože se v nich shodujeme. Není to vůbec běžné. Tak snad jsem si mezi tou záplavou producentů, kteří o můj scénář neměli zájem, vybrala správně :)
 

2 komentáře:

  1. Dobrý večer, ja budem trochu mimo tému. Na fb skupine Vypratávame dom po starých rodičoch bývajú aj vianočné ozdoby. Možno by ste našli aj niečo zaujímavé.

    OdpovědětVymazat