Čti mi


Nesmím na aukru zabrousit do knih, jinak to špatně dopadne. Pokaždý najdu spoustu věcí, který bych si chtěla přečíst! Tentokrát jsem ale pořídila jen leporela pro Tobíse. Musí přece znát českou klasiku! Monika mu kupuje hlavně anglický knížky, já jsem přes ty český.
Čtení je úchvatná záliba!

5 komentářů:

  1. Klasika se znát musí! Vím, že jsem kdysi zůstala s otevřenými ústy koukat na synovce, který netušil, jak se jmenuje les, kde bydlí Rumcajs. Bylo mu tehdy 6 let. Prý tyhle pohádky nezná.....pro mě nepochopitelné... Martina R

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva knížky jsi vybrala ty patří nerozlučně k dětství dětí- nechápu toho kdo nečte a nemá knihy rád a nevede své děti k lásce ke knihám

    OdpovědětVymazat
  3. Keď sme sa sťahovali z paneláku, moje (štyri) deti mali cca štyri knihovne Billa z Ikea plné kníh...
    A to nerátam naše s mužom...aj keď teraz práve nečítam...oči a ten ruch okolo a tak...

    OdpovědětVymazat