NE totalitě!

Kolegyně Marcela mě dnes na poradě upozornila, že můj blog čtou asi nejvíc voliči Okamury.
Podle ohlasů v komentářích.
Přiznám se, že já jsem ani netušila, že pod číslem 29 se skrývá právě on.
Dost mě to překvapilo, protože bych řekla, že můj blog je dost protiokamurovský, rozuměj protipopulistický a protinenávistný.
Ale před bohem a urnou jsme si všichni rovni.
Obávám se, že volby vyhrají ti, co jsou nejvíc vidět a hlavně slyšet. Křiklouni.
A my, tiché ovce tichých stran, se svými hlasy pohoříme.
 
Jsem zvědavá dnes na tv debaty lídrů, hodlám je zhlédnout všechny!
 
Abych se neschovávala za náznaky, volím stejně jako předtím TOP 09.
Kvůli jejich programu, skoro jako jediní nechtějí vládnout s ANO a komunisty (u ostatních stran to mám dost rozmlžené), jsou proevropští a jo, uznávám plně svoji úchylku, mám ráda mistra Kalouska. Posledního srandistu v parlamentu.
 
(Jsem zvědavá, kolik čtenářů mi kvůli tomu ubyde.)
 
Tak šťastnou ruku, ať nemáme od neděle novou totalitu!
 
 

41 komentářů:

  1. Děkuji za vaši odvahu tyto věci napsat... mám to stejně. Zajímavé je, že p. Kalouskovi nikdy soud nic nedokázal a přesto je stále synonymem všeho zla. Ale už jsem pochopila, že naše preference nejsou o rozumu. Mějte se krásně, ráda čtu Vaše krátké postřehy.

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie...
    JO....
    drzme si pesti...

    OdpovědětVymazat
  3. Před Bohem a urnou jsme si rovni - otázka je jakou urnou:-) - to mě rozesmálo a rozesmutnilo zároveň , tuhle hlášku musíte někde použít...
    díky za váš vtip a nadhled a hlavně že nemáte seversky sterilní byt :-)

    p.

    OdpovědětVymazat
  4. Fandím Vám, Lucie, za upřímnost i za volbu:)

    OdpovědětVymazat
  5. Volim stejne jako vy. Okamuru a Babise nesnasim!

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že čtenáři zůstanou, vidí to totiž stejně. :-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Také volím TOP 09, také se mi zamlouvá pan Kalousek a hlavně pan Schwarzenberg i s programem se dokážu ztotožnit.
    Křiklouny nemám ráda. Michaela.

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji Lucie, že o tom píšete, taky volím jak vy TOP 09. Sleduji Dominika Feriho a nechápu všechno zlo proti Kalouskovi. Myslím, že se máme dobře, jsem ráda, že jsme v EU a NATO a v minulém příspěvku mě taky překvapily příznivkyně Okamury. Každý děláme chyby, někdo menší, někdo větší, ale nechci žít za dráty a mít představitele kteří pochlebují Rusku a Číně. Přeji nám, ať je nás víc. Škoda, že to nejde udělat tak, aby nám vládl každému ten, koho si zvolíme. Krásný den:)Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Lucie, jste výborná. Hodím to tam TOP09 tak, jako předchozí roky. K přízni ke Kalouskovi se také hlásím, spoustu lidí to provokuje a to mě často dost baví. Držme si pěsti. Renáta z Teplic

    OdpovědětVymazat
  10. Ano má volba je stejná -zdravím.....H.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj děvčata, tak já volím Babiše ale jako čtenář zůstávám.
    Moc hezky píšete, jste zábavná jako on, líbíte se mi oba dva :-).

    J.V.

    OdpovědětVymazat
  12. Okamuru a Babiše nemůžu vystát, nejde mi na rozum, kde se ti jejich voliči berou - v mém okolí není žádný...
    I.

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Lucie,

    ani já nejsem volič Okamury. Volím Kalouska, do parlamentu patří a bez něj tam už nebude taková sranda. Nechápu lidi, kteří nevídí, jaké zlo je Babiš.

    OdpovědětVymazat
  14. Ano,jsem volič SPD a přesto Váš blog čtu:) Ovšem,kdo může volit Piráty,v čele s Bartošem to opravdu nechápu.Bartoš sympatizuje s Antifou,má několik fotek v prvních řadách Antify. Nelíbí se mi ani jeho kamarád Lukáš Borl.Cituji:
    "Lukáš Borl je policií spojován s takzvanou Sítí revolučních buněk, která se mimo jiné přihlásila k několika útokům na pražskou restauraci Řízkárna a také byl vyšetřován pro podezření z příprav teroristického útoku. Díky chybnému postupu policie musel soud osvobodit všechny obviněné anarchisty. Ti byli sledováni tajnými agenty přímo na tzv. Klinice."
    Takže je mi záhadou,jak někdo takové lidi doporučuje:)
    SPD zatím ve vládě nebylo,tak nechápu tu nenávist.Zatím má štít čistý.Kalousek je ve vládě dlouho a stačily mi ty jeho zlaté padáky a i další věci?To nikomu nevadí?
    Blog budu číst i nadále,líbil se mi např.hezky zrekonstruovaný byt,ale tohle lobování mi přijde mimo.

    OdpovědětVymazat
  15. Přiznávám a stydím se - moje matka je voličem 29. Ptala jsem se jí proč. (Nedívám se na televizi, na internetu články o něm přeskakuji, v jeho volebním programu mě zaujala jediná věta - Sociálka vám zabavila děti). Maminka neumí vysvětlit, jenom na mě začne ječet, že jsem blbá vítačka! Koho? Nikoho nevítám, jenom občas ji na návštěvě u nás doma. Mám strach, že všichni jeho voliči jsou na tom podobně. A bojím se, co po volbách nastane. Z koalice Babiš - Okamura je mi těžko již nyní. Volím ODS, myslím, že nyní má ta strana konečně správný směr...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč se stydíte? Proboha, je to volba, její volba. Můj otec volil taky 29. Nedivím se jim, je to generace, která zažila svoje a prostě to tak cítí. Zažili spoustu zklamání a věří teď zrovna Okamurovi. Já volila taky ODS a víte, dost mě štve jak se to všude škatulkuje na voliče Topky a ty ostatní, vítače, nevítače...jsme lidi ne? Stydím se spíš za lidi, co neuměj příjmout názor a přesvědčení někoho jiného a myslí si, že jedině ta jejich volby je TA správná. Není žádná správná. Je to jen volba a každý na ni má právo.
      Přeju všem hezký večer a myslím, že by mohlo být i hůř, tak si važme toho, že nemusíme nasedat na čluny být na té lodi, co by ji nejradši potopili a poslali zpátky. Jsem ráda, že jsem se narodila v ĆR!!!!!
      Pavla

      Vymazat
    2. Moc hezky napsané, Pavlo!

      Vymazat
  16. Lucie,díky za dnešní i včerejší článek (Země,které není rozumět)! Velmi mě potěšilo (i z komentářů), že tak jako já nás bude hlasovat víc . Nechápu krátkozrakost lidí, kteří chtějí vystoupit z EU a věří bezmezně populistům ! Panebože, moje generace celé roky usilovala o naše začlenění mezi demokratické země ! A teď si někdo naivně myslí, že po opuštění EU bychom zůstali sami uprostřed Evropy... ? Je třeba ve volbách jasně ukázat, že tito naivní nejsou ve většině. O voličích Babiše se mi ani nechce už zmiňovat. To je katastrofa na druhou! Jen doufám, že těch hlasů dostane pod 20% , aby měl problémy se sestavením vlády a s jejím uznáním ve sněmovně. Aby se to komplikovalo tak, že do zvolení nového prezidenta (pevně věřím, že ne Zemana) nebude mít šanci nic udělat. Tak si držme palce! Všechny rozumné lidi zdraví Blanka.

    OdpovědětVymazat
  17. Zdravím Vás, Lucie, mě teda teď pobavilo, jak Vy napíšete, že volíte Topku a dosud všichni komentující čtenáři až na jednoho ji volí taky. :)))) ať to tu není tak kompaktní, tak přidávám, že já teda rozhodně Topku nevolím právě kvůli Kalouskovi. Mějte se krásně, Lucka

    OdpovědětVymazat
  18. čítam vás pravidelne zo Slovenska, keby som volila u vás, tak určite iba Top 09. české pochopenie pre slovenského zlodeja Babiša mi zostáva veľkou záhadou :)

    OdpovědětVymazat
  19. To je docela smutné volit někoho pro zábavu, ale i docela výstižné. Od Babiše jsem se za ty roky ve vládě ještě nic nedozvěděla. Eva

    OdpovědětVymazat
  20. Lucie, já Vás mám teď snad ještě radši, jestli to vůbec jde! Volím stejně a Kalouska mám taktéž ráda. Hezký den, Tereza

    OdpovědětVymazat
  21. Kalouska NE,volím Babiše!!!!Jediný schopný.
    Jana Moravcová,FM

    OdpovědětVymazat
  22. My byli večer a bylo to jednou ODS a dvakrát Kalousek.
    ...to zni jako jednou guláš a dvakrát řízek;)
    Okamuru ani omylem.
    Lenka Adr.

    OdpovědětVymazat
  23. Milá Lucie, jsem čtenářkou vašeho blogu a jsem volickou Top09 již radu let. Při prezidentské volbě jsem malém předčasně porodila. 🤣Naše celá rodina volí Top 09. Zatím to vypadá ze vás čtou lidé stejného přesvědčeni jako vy 😀

    OdpovědětVymazat
  24. Uff... aspoň že tak:)
    Lenka Adr.

    OdpovědětVymazat
  25. Paní Lucie, do dneška jsem Váš blog ráda sledovala, fandila Vám. Dokonce jsem přesvědčovala svoji maminku aby mi pro Vás dala ozdoby po babičce. Už nebudu. Děkujeme Vám pražáci, že jste si zase proti vůli celého zbytku republiky prosadili do parlamentu toho kam vítr tam plášť podrazáka Kalouska. Opravdu děkujeme,
    Marcela M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je lepší chvíli počkat, nepsat komentář hned, když máte nějakou emoci. Dostalo se tam spousta o hodně horších než je Kalousek.

      Vymazat
    2. Milá Marcelo, nejsem Pražák (pražák už vůbec ne), jsem Liberečák žijící v Říčanech. To jen pro upřesnění. Mějte se hezky!

      Vymazat
    3. Paní Marcelo, myslíte, že až se Vám odkrví mozek, budete schopná rozpoznat ubohost toho, co jste napsala? A neříkám to kvůli nedostatku respektu k odlišným politickým názorům. Naopak.

      Vymazat
    4. Teda,Lucie, přijít takhle blbě kvůli Kalouskovi o ozdoby...Není to škoda? Já mám radost, že to lidem není jedno ani urnám šli. Myslím, že jsme si letos pěkně zavolili. Jana

      Vymazat
    5. :-) Přesně. Já byla volit v Liberci, navštívila jsem rodiče, šli jsme na výlet, na oběd ... pěkné to bylo!

      Vymazat
    6. Praha se sčítala naposledy, Marcelo, a to už TOP09 4,5% hlasů měla. Nejspíš jste nesledovala sčítání celou dobu a nemohla jste to tedy vidět. Já ji nevolila, ale musím říct, že jsem držela pěsti celý závěr, aby přes 5% prošla, protože těch 30% na prvním místě mi způsobovalo nevolnosti. Taktéž jsem zafandila, aby se Piráti dostali před SPD, a povedlo se. Malinká "vítězství", vím, ale co nadělám.
      Lea

      Vymazat
  26. Paní Marcelo M, sledovali jsme průběžný výsledek voleb. TOP 09 mela těsně pod 5%. Pražáci by nemohli nic, kdyby 4,5% českých voličů nedalo svuj hlas TOP09. Dikybohu za každý hlas demokracie ve sněmovně.
    Mimochodem, my zijeme desítky let na venkove v male obci, více než sto kilometrů od Prahy. Manžel se tu narodil. Volil ODS a my ostatní, ať už zde nebo jinde žijící, TOP. Ti "rozhodující"
    Pražaci prostě jen vyjádřili svuj názor jako vy, nebo my.
    Stejne jako voliči SPD a ANO, bohužel.
    Lenka Adr.

    OdpovědětVymazat
  27. Milá paní Marcelo, rozhodně vůle celého zbytku republiky není, aby se Kalousek nedostal do sněmovny. Mluvit můžete jen za sebe. Já bydlím 200 km od Prahy a jsem moc ráda, že se TOP09 do parlamentu dostala, jsem její volič a celá naše rodina. Myslím si, že inteligentní lidé, kteří mají svůj život ve svých rukou a nečekají na to, že jim někdo zařídí spokojený život žijí i daleko od Prahy a dokonce i na vesnicích. Myslím si, že za Váš nespokojený život Kalousek nemůže. Přeji všem krásnou neděli i přes ty neradostné výsledky voleb. Eva

    OdpovědětVymazat
  28. Milá paní Marcelo, já jsem vám chtěla odkázat barák, ale když nevolíte TOP 09, tak nic!

    OdpovědětVymazat
  29. Je mi smutno z maloměšťáků, nebo vesničanů, že musí neustále nadávat na Pražáky. Jsem hrdá , že jsem se narodila v hlavním městě i přes to, že do nás všichni šijou. No jo, každý druhý obyvatel metropole jel volit domů na okresy. A volila jsem hrdě TOP 09. Mám slabost stejnou :-) Katka

    OdpovědětVymazat
  30. Ale že to bylo o nervy s tou TOPkou! :-) Celá naše široká rodina volila shodně, máme asi kolektivní úchylku pro Kalouska. A jsme Liberečáci :-).
    Noční přenosy ze sněmovny u nás taky jedou, jen to radši nikde neříkám nahlas :-).
    Každopádně teď tedy Bůh s námi...

    OdpovědětVymazat
  31. Po delší době jsem zavítala na Váš blog, úplně mě zahřál termín "úchylka pro Kalouska" :) Politiku vůbec nesleduju, ale není mi jedno, kdo nám vládne, takže jsem si nechala poradit kamarádkou, která politiku sleduje velmi dobře a má stejné názory a životní postoj jako já, abych věděla, koho mám volit. Vyšla z toho TOP 09 a já nebyla proti, protože stejně jako vy mám tzv. úchylku pro Kalouska a jeho humor, a taky mi dost záleželo na tom, abych volila toho, kdo nepůjde s Babišem a ANO. Piráti mi nevadí, a jak říkáte, jsou tam hezcí chlapi:) Asi máme stejný politický názor :))

    OdpovědětVymazat