Časopis

unknown


Každý rok si na zkoušku objednám předplatné jednoho zahraničního časopisu o bydlení.
Zatím jsem si kromě jednoho roku předplatné na stejný časopis nikdy nezopakovala.
Často se mi stalo, že zrovna v průběhu mého roku se změnila šéfredaktorka a články začaly ujíždět jiným směrem, než je ten můj.
 
Letos si toužím objednat tento holandský časopis, ale nepovedlo se mi nikde zadat předplatné. Ať už zprostředkovaně přes oficiální zasílatele, nebo napřímo. Musela bych prý být z Holandska nebo Belgie.
 
/Ne/uměli byste mi poradit?
 
 

 

7 komentářů:

  1. Dobrý večer, paní Lucie.
    Na doporučení blogerky Olívky jsem si z knihkupectví BOOKTHERAPY objednala telefonicky krásnou knihu URBAN JUNGLE. V názvu tohoto knihkupectví je - místo s nejlepším výběrem knih a časopisů. Sídlí na adrese Praha 2 - Vinohrady, Římská 35, kde jsou od pondělí do pátku od 12 do 20 hodin a v sobotu od 11 do 16 hodin. Ale úplně nejlepší je se domluvit telefonicky na čísle 603 524 782. Paní na telefonu byla velmi příjemná. Zkuste to, třeba Vám poradí. Miluše

    OdpovědětVymazat
  2. Taky už jsem to kdysi hledala a nenašla... Myslím, že je to moc dobrý časopis. Koukám aspoň na jejich videa na youtube.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ještě jsem na to teď koukla a na stránkách časopisu ve FAQ píšou, že se samozřejmě dá předplatné objednat i do zahraničí (o ČR konkrétně nic) a že se má kontaktovat zákaznický servis...

      Vymazat
  3. Zkuste Lucie oslovit Lucii :-) z blogu lucieliving.cz Její manžel je z Holandska, takže buď bude určitě umět poradit nebo zprostředkovat přes příbuzné, kteří sem poměrně často jezdívají. Dokonce mám pocit, že ten lustr, co je na největší fotce mají doma.
    Vendula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíte, paní Lucie z lucieliving.cz, to mi úplně vypadlo. Tak to je asi nejjednoduší :-) M.

      Vymazat
    2. No já vás nechci zklamat, ale paní lucie z lucieliving.cz mi nikdy na email neodpověděla a to jsem po ní ani nic nechtěla....tímto mě blogerky vždy strašně zklamou, to samé sympatická nevyléčitelná optimistka...

      Vymazat
    3. Děkuju všem, úžasná Lucie z LL se mi ozvala hned sama na můj mail.

      Vymazat