Nad dopisem divačky






Z televize Nova mi přišel dopis, který mi tam poslala jedna moje divačka.
Tedy - ono je to složitější, protože mi ho poslala coby autorce Ordinace. Jenže já jsem Ord. psala v letech 2005-2007, moje je ta původní, gynekologická část. Po dvou a půl letech jsme na přání herečky zabili hlavní hrdinku Gitu a usoudili jsme, že je čas skončit, protože bychom se v ději už jen opakovali. 
Pak začala Ordinace 2.

Malá slečna má ovšem výbornou fantazii, musím jí odepsat, protože je klidně možné, že za pár let z nás budou kolegyně. Já budu stará a bez nápadů, ona mladá a plná energie. Třeba u ní pak budu mít protekci. V tomhle je život nádherně nepředvítatelnej.


1 komentář:

  1. Luci, to je krasna story s tou holcinou... urcite bude silene happy jestli ji odepises.... tenkrat na tu puvodni gynekologickou ruzovku jsem koukala taky a strasne rada! ... pak jsem byla zoufala co z toho udelali za slataninu... od te doby uz serialy nesleduju... ale kvuli tobe musim kouknout aspon na jeden dil Pristavu a eklekticky interier :)))

    OdpovědětVymazat