Prosba

Mám strašnou chuť si přečíst tyto tři knížky, ale nedaří se mi je sehnat:
Jakuba Katalpa: Je hlína k snědku?
B. Reynek: Dnes jen o té prašivině
Ivan Diviš: Poslední básně

Nemáte je náhodou? Nepůjčíte/ neprodáte?

Katalpa Jakuba, Je hlína k snědku? [Detail produktu]Reynek Bohuslav, Dnes jen o té prašiviněDiviš Ivan, Poslední básně

17 komentářů:

  1. Milá Lucie,
    doposud jsem k Vám na blog chodila tiše odpočívat, ale dnešní post mě vyprovokoval k akci - knížku Jakuby Katalpy mám a ráda Vám ji zašlu, pro radost. Dejte vědět adresu.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není možný! Můžete se mi ozvat na můj mail lucie.smich@seznam.cz? Jupí!

      Vymazat
    2. Dobrý večer, nemůžete udělat dobrý skutek a podělit se o knihu i se mnou? Marně ji sháním už měsíc :-) Ráda za ni i zaplatím. Díky za odpověď. Eva D.

      Vymazat
    3. Napište mi na mail, dohodneme se. Půjčím, ale vrátit! :)

      Vymazat
    4. A řeknete mi ho prosím? :-)

      Vymazat
  2. http://www.t-antik.com/index2.php?action=detail_z&id_z=30621

    OdpovědětVymazat
  3. http://www.artbook.cz/detail.asp?ID=109564#.VfclwL2vhAh

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reynek - nasla jsem pres google pri kojeni:-)

      Vymazat
    2. Lenko, děkuji moc! Mně to vyplivlo jen jeden antikvariát a tam to sice oficiálně bylo v nabídce, ale fyzicky už Reynka neměli. Tak až zas budu něco hledat, vy to při kojení určitě najdete!

      Vymazat
  4. Dnes o té ,,prašivine,, .....
    Lucka ak chytáte STV 2, je ten film o mojom Milovi, čo som už spomínala o 2O,10 hod....,,Tak ďaleko, tak blízko...,,

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Lucko, snad to je stále aktuální odkaz, ale píšou zde skladem http://www.knihydobra.cz/dnes-jen-o-te-prasivine--dopisy-t-sumov-9335.

    Mějte se Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Lucie, blog a dívka ve žlutém je "nějaká smyšlená osoba", PR seriálu?

    OdpovědětVymazat