čtvrtek 20. srpna 2015

Chtělo by to nějakou kulturu



Dlouho jsem tu nedávala žádný tip na knihu nebo film.
Bohužel moji současnou  intelektuální úroveň nejlíp dokumentuje včerejší tv zážitek, kdy jsem o půlnoci koukala na béčkový americký film o přepadení letadla, v němž teroristu zlikvidovala letuška. A ta samá letuška navíc dopilotovala letadlo až ke zdárnému přistání. A pak šla slavit Štědrý večer. 
Super blbost, ale já se od ní nedokázala odtrhnout.

Hodně mě překvapila Stela, když zhlédla film Deník Anne Frankové a byla v šoku, co se dělo za II. světové války. Dozvěděla se o tom mnohem víc, než doteď ve škole. Navíc chtěla koupit ještě knihu.
Já jsem si objednala film Rozhovor s jinou ženou, líbil se mi ten název, jinak o něm nic nevím. 
V poslední době si občas koupím časopis Interview, který má podtitul pro lidi, kteří ještě nezapomněli číst. Jsou tam hrozně zajímavé rozhovory, i když ty s hvězdami na obálce většinou přeskakuju. 

O dovolené plánuju hlavně číst. Pokud se mi teda do té doby zvedne intelektuální hladinka.
Zatím se jí nechce.


6 komentářů:

  1. Gabo chodi na mezinarodni skolu a Denik A. F. probirali cely rok to mu bylo deset diskutovali o kazdem kousku knihy delali projekty bylo to uzasne byl to studinni material v anglictine ale vlastne to byl i dejepis a tem deckam to dalo strasne moc... Oni se vlastne vnimani obou svetovych valek uci timto zpusobem v dejepisu rozebiraji " Na zapadni fronte klid " apod

    OdpovědětVymazat
  2. Jooo, to jsem už kdysi viděla, jak letuška dopilotuje a dobře to dopadne, a měla jsem podobný zážitek - dojem, že je to ptákovina a přitom chci ten happy end nutně vidět a nevypnout to. Název si nepamatuju.Tak asi to byl tentýž film. I když kdoví, kolik takových běhá.
    Tohle léto jsem koukala na film Loft - a ten byl natočen roku 2008 (belgický) i v roce 2010 (nizozemský) i v roce 2014 (americký). To mě dost zaskočilo a koukla jsem se jen na ten první.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Ďakujem, aj keď si mi to napísala k Lucke :-)))

      Vymazat
  4. Hmm, právě jsem se vrátila z MATu, kde jsem shlédla Schmitkeho...Nevím, zda je to kultura, ale je to dost dobrý...Doporučuji!

    OdpovědětVymazat
  5. Z Deníku Anny Frankové, který vloni Dominika měla jako povinnou četbu a já jí ho na chvíli zabavila a zhltla jedním dechem jsem byla překvapená i já... tak nějak jsem netušila, že i v Holandsku to bylo tak zlé...... tak nějak jsem vnímala jen tu naší část Evropy a Rusko....

    OdpovědětVymazat