Jak jde čas u nás doma


Poslední dobou se před Stelinou pubertou zbaběle schovávám.
Dnes odpoledne jsem se snažila v ložnici tak usilovně předstírat, že spím a nic neslyším, až jsem opravdu usnula, což se mi vůbec nehodilo. Ale vyhnula jsem se masáži, že nutně musíme jet shopovat, protože to ubohé dítě nemá oblečení na léto. Má. Jen v poněkud jiném množství, než si představuje. Vím, že moje fóbie z nakupování začíná být nesnesitelná, co se nedá objednat přes internet, pro mě neexistuje. Jít do krámu s hadrama? Lapám po dechu, potím se a blednu. Uznávám, že to se mnou má Stela těžký a na nakupovací výlety s matkou musí rozhodně zapomenout.

Kromě toho jsem měla spoustu použitelných argumentů:
- sama autem do fashion arény netrefím (není to tak úplně pravda)
- táta je mimo republiku, když nabourám, kdo mě zachrání?
- prší, proč teda kupovat plavky zrovna dnes?
- zase se mi udělá zle (minule jsem na Černém Mostě zkolabovala)
- dnes jsem vzorně maminkovala a uvařila dvě teplý jídla. Která pracující matka tohle ve všední den dokáže?

... ale všechno bylo málo.
Takže nakonec jsem si lehla do postele a předstírala tu mrtvolu.

Někdy se bojím, že se nedožiju osobní svobody.


18 komentářů:

  1. Dnes som mala ísť na nákupy, obliecť môjho muža ! Tak dlho sme to odkladali,že mal všetky nohavice už ! roztrhané a topánky mal len kotníkové,prechodné a plátené tenisky-typ pioniersky tábor !
    A zachránila ma dcéra, tá maturantka :-)...išla s ním ona a za trpezlivosť pri kabínkach, si niečo kúpila :-)
    Hurá !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je ideální. Moji nakupovací roli supluje moje maminka nebo sestra. Bohužel obě bydlí 100 km daleko.

      Vymazat
    2. Hovorím, mám po desaťročiach ! , nové životné obdobie !

      Vymazat
  2. Lucie, fakt mě bavíte. Moje běžná praxe ženy za pultem je, že maminka dceři vnucuje nákup něčeho velmi potřebného...a já mám možnost velmi detailně prozkoumat spodní bělmo slečny :-). Málo co je dostatečně cool, šik a trendy. Kolikrát si říkám, kde jsou ty časy, kdy jsme byli vděční, když rodiče pustili žilou. Je fajn, že je svět tak barevný :-))). A klídek..., ještě pár zdřímnutí a Stela si bude nakupovat sama!

    OdpovědětVymazat
  3. A co teprve když jsou takové Stely čtyři... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nedovedu představit ani praní a vaření pro tolik holčiček, natož čtvernou pubertu. Ale vy jste úžasná!

      Vymazat
  4. To jsem se pobavila. Taky nerada nakupuju, ale když už je to opravdu nutné a roztrhnou se poslední kalhoty tak, že nejdou opravit, tak se přemůžu a jedu. Moje pubertální dcera Lucie (cca jako Stela) asi trpí fobií jako ty. Že by to jméno ? Ale ona to má ještě o level výš, neb černá je moc černá, byvlna moc bavlněná a tak podobně. Takže včerejší nákup 1ks kraťásků, 1ks tílka byl pro nás obě na několik dalších týdnů naprosto vyčerpávající. O tom, že nemá plavky, boty, kalhoty, mikiny, prostě zhola ( a pořád roste :) ) nic nemluvím.

    OdpovědětVymazat
  5. Já nakupuju jenom montérky. Ne pro sebe,ale pro syny. Chodí v nich 360 dní v roce a za těch pět dní, co nosí civil,ho vlastně nemají šanci
    zničit a tudíž vydrží dlouho. Ale stále mám na paměti nákup bot u Bati. Syn má nožku 46 a paní prodavačku doslova a do písmene " cvičil ".
    Když už měl vybráno a vyzkoušeno,tak jí dostal otázkou,jestli mají v jeho velikosti " jarmilky " . Šla jsem radši pryč. Pevné nervy a spoustu vymlouvacích argumentů.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Mám pre teba špeciálnu ,,vzorku,, ženy na materskej :-)
    http://luckyblok.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím Lucie,
    moje 2 dcery (17 a 13 let ) též stále nemají co na sebe - řešení jednoduché - odvezu směr nákupní centrum - děti vypustím (pochopitelně každou s určitým obnosem ) - já se posadím s knížkou nebo časopisem do kavárny nebo si zajdu do obchodů, které zajímají mě a až jsem já "zrelaxovaná " volám, že už je čas odjezdu - no dávám jim cca 1,5-2 hodinky (abych nekecala).
    Zkuste metodu ať vezme Stela kamarádku a nakupují spolu (je teda dobré připravit se na to, že holky nakoupí dle svých představ .....) a vy budete mít relativně klid. Krásný den R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Již jsem vyzkoušela, bohužel Stela nakoupila spíš nepotřebné, takže se jelo znova. Ale určitě se to časem vylepší!

      Vymazat
  8. Zkusím to předstírání mrtvoly :D, to zní dobře! J.

    OdpovědětVymazat
  9. U nás na malém městě je jen Deichmann a Takko, pěkně vedle sebe. V sobotu jsem dcerušku obula a oblékla na léto (2 000 Kč). Trvalo to hodinu i s cestou a po zbytek dne jsem měla pocit, jak báječná jsem matka.
    Takové nakupování se dá 4x ročně vydržet .
    1000 + 1 důvod proč miluji náš venkovský život ...

    OdpovědětVymazat
  10. Ne, osobní svobody se nedožijeme nikdy... přijdou vnoučata, začnou marodit rodiče.... vlastní zkušenost.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat