středa 10. června 2015

Červen


Nejvíc mě teď baví chodit se psem cestou necestou a přemejšlet si.



Vypadá to jako ukápnutá tempera, ale je to vlčí mák.
Občas se divím, co jsem to vyfotila.
Nestylizuju, neupravuju, jen mačkám.
... asi můj životní styl.

8 komentářů:

  1. ten Váš neučesaný osobitý styl mě na Vašem blogu právě baví, prostě se s tím nemažete
    dobrý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ... nemažu. S citama se mažu :)

      Vymazat
  2. Tá temperová fotka je nádherná!
    Danka

    OdpovědětVymazat
  3. Fotka nádherná...to by mně zajímalo, co se Vám při tom honí hlavou...Já bych chtěla mít venčení psů jako povolání- bohužel si to někdy myslí i můj pes...chtěl by jít ještě a ještě!!

    OdpovědětVymazat
  4. ta poslední fotka je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky krásné! A taky miluju procházky, dokonale si vždycky vyčistím hlavu.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten mák, sám, samojediný , uprostřed zelenýho pole....mnou projel až nějakej pocit nostalgie....krásný...moc.
    Dík. Šárka P.

    OdpovědětVymazat