Klokani žerou hrozinkový chleba

Poslední dva dny nejvíc nabité.
Tenis, klokani, poslední moře, společná večeře před odjezdem.
Zabalit a vejít se do kufrů.

Tenisový turnaj se mi ohromně líbil, hrála zrovna Barbora Záhlavová Strýcová a po ní Petra Kvitová, obě vyhrály. Přišla fandit spousta Čechů. Do té doby jsme češtinu a slovenštinu slyšeli jen sporadicky - většinou v bezplatném autobuse 555, kterým jsme občas jezdili po Sydney.

Klokani běhali - teda asi spíš skákali - ve volné přírodě. Nalákali jsme je na sladký hrozinkový chleba. Vypadají jako ti plyšoví. Nejdřív jsem se jich bála, ale byli roztomilí.

Po cappuccinu, které je tu husté tak, že by se dalo krájet a dost možná ještě dál ... se mi bude hodně stýskat. Návrat bude šok. Nejen teplotní.


















13 komentářů:

  1. Lucko, nádhera, já obdivuji klokánky a manžel tenis:o))..po shlédnutí fotografií by nejraději sbalil a z toho hrozného počasí ujel:o)))..ať zvládnete zabalit..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie ,jistě se Vám bude stýskat i po Kryštofovi! přeji Vám spokojený štastný let, bez nerváků a pohodový návrat domů, do reality. Moc Vás všechny zdravím a klokani jsou úžasní, já nikdy nepochopím, jak někdo může zvířeti ublížit. Díky za skvělé reporty z Austrálie. Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie díky moc za Vaše australské blogování!! Šťastnou cestu domů;-). Alena

    OdpovědětVymazat
  4. Luci,

    bylo to uchvatne cteni...hlavne prezijte navrat zpet, resp.abyste to rozdychali

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda....cestovalo se mi s vámi hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. Jak ctu vase cestovani po AU tak bych mohla rict ze se vam tady libilo,mate plno vzpominek a ted uz mozna vite proc se klukovi nechce zpet.

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za nevšednost a inspiraci

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je něco. Narazila jsem na vaši reportáž z cest. Je to úžasné. Díky, že jsme si s vámi mohli "pocestovat". Slávka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Lucko, přeji šťastný a zdravý návrat... já jsem bohužel ten teplotní šok ze 30st na 5st vyrovnala bohužel zánětem dutin a ATB :-( ale jinak také stále vzpomínám a vracím se do tepla... na stránky píšu cestopis.. já tedy zpětně, protože tam jsem to nějak nestíhala, nejsem psavec jako ty :-) Ale i takhle zpětně se ráda v myšlenkách zase toulám po Thajsku.... Austrálii, resp. Nový Zéland mám na svém seznamu na "někdy" také napsaný... tak uvidíme....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj! Ty fotky jsem si průběžně prohlížela, moc pěkný. S cestopisama mám problém, jsou na mě moc popisný, vždycky ztratím pozornost. Jsem dojmolog. Nepřečetla jsem si ani nic o AU, než jsme tam jeli. Jsem v tomhle směru nemožná. Měli jste se krásně!

      Vymazat
    2. Měli jsem se nádherně... dojmolog je dobrý terminus technikus :-) ale tvoje dojmologie je vlastně takový dojmový cestopis... já se teď chystám ještě na karneval do Benátek... tak nějak nečekaně a moc ráda.... zatím se měj a držím palce, aby adaptace na zimu byla bez nemocí.... my už se z toho s Dominiku trošku vyhrabaly...

      Vymazat
  10. Ty fotky s klokanama jsou úžasnýýý...a tenis by se líbil mé mamince, ta by byla v sedmém nebi.

    OdpovědětVymazat