Jervis Bay

Na jeden víkend jsme si pronajali cottage blízko proslulé pláže Jervis Bay. A proč je proslulá ... je tam prý nejbělejší písek na světě. Ale vygooglovali jsme, že zřejmě někdo zaloboval a na Jervis Bay je momentálně až druhý nejbělejší písek na světě. To jen abych byla přesná.

Vždycky mě zajímalo, jak to vypadá v nízkých baráčcích, které lemují snad všechny silnice, po kterých jsme jeli. Tu naši chatu jsem ovšem zvenku zapomněla vyfotit.
Uvnitř - totální retro!
Ovšem ne naschvál, to je vždycky ta horší varianta.
Jen pro srovnání - tohle ubytování bylo dražší než naše Melbourne, 16. patro.
To jsou paradoxy!

Přijeli tam za námi čeští kamarádi Moniky a Kryštofa, kteří jsou t.č. taky v Sydney. Dopoledne chodí do školy, odpoledne makat. A taky se jim nechce domů, tak si prodlužují víza ... 
Vlastně u všech je to stejný vzorec - hrozně se jim stýská, ale zároveň se jim líbí žít v Austrálii.
Nikdo neví, co nakonec převáží.
Jestli stesk nebo jiný život.
Taky bych nevěděla.

Každopádně já pláž neviděla, protože jsem skoro celý víkend psala.
Bála jsem se, jestli mé postavy za mnou přijedou až za oceán.
Přijely.
Psala jsem nejdřív deset hodin v kuse a když jsem procitla, nechápala jsem já, kde to vlastně jsem.
Ale to se vždycky brzy srovná.
Hlavně neuvíznout ve své vlastní hlavě. Pak už je další stanicí jen blázinec.













6 komentářů:

  1. Milá Lucie. Po přečtení tohoto příspěvku se mi sevřel žaludek. 10 let jsem žila v USA a 10 let jsem řešila co dál. Domů se mi nechtělo, ale stýskalo se mi po rodině. Nakonec jsem se vrátila a trvalo mi 6 let, než jsem se smířila s tím, že už žiju tady. Váš příspěvek a vaše fotografie ve mně vyvolaly ten důvěrnĕ známý pocit svobody, lehkosti bytí..prostě života v USA.
    Těžko se to popisuje, ale myslím, že mi rozumíte. Tady je život prostě jiný. Pro toho, kdo si to jednou zažil je těžké zapomenout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ma velmi dojalo.....tiez to trochu poznam...

      Vymazat
  2. Jen co otevřu galerii, někam musím vyjet. Šíleně jsi mě navnadila.

    OdpovědětVymazat
  3. a mě se líbí koupelna s vanou....nějak mě to houplo do minulosti...ale příjemně.....bylo to fajn povídání!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, ty domečky vypadají moc hezky.

    OdpovědětVymazat