úterý 2. prosince 2014

Kalamita



Miluju ji.
Kalamitu.
Všechno je rázem nějak jinak.
Ale zítra už snad poleví, bo musím jezdit autem.

Cuká mi oko, ale prý to není vidět.
Je před půlnocí a já jdu ještě balit vyhrané aukce z aukra, odpovídat na maily a uklidit kuchyň. Můj muž sice vaří, ale neuklízí. Nemůžu chtít všechno.

Pouštím si k tomu Křídla Vánoc.
To mě uklidňuje.
Tenhle film mám vážně moc ráda.

Ráno v šest budíček.
Moc povinností, málo času.




7 komentářů:

  1. U nás jsme stále bez zimní kalamity...dnes máme dokonce i nad nulou...doufám že se snížku také dočkáme :o)
    Film Křídla vánoc se fakt povedl...miluju ho ...mám ho doma a je čas si ho zase připomenout.... vlastně nemám...půjčila jsem ho své milé sestře a ona mě ho ještě nevrátila...hned ji jdu volat...nutně ho potřebuju vidět :o)))) Měj se Lucko moc hezky a mějte u Vás doma pohodový Adventní čas.... Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Moc povinností, málo času......to je přesné, kde to mohu podepsat ? Krásný advent a jen příjemné kalamity. Michala

    OdpovědětVymazat
  3. Křídla vánoc jsou bezkonkurenční...Vždycky mi připomene, že člověk má vážit svá přání a uvažovat do důsledků. Úklid po chlapském vaření = masakr. Markéta

    OdpovědětVymazat
  4. Lucieee, co se to děje? Po náročném pracovním dnu zapnu Primu a ono nic.....Svatby mám moc ráda. Je to pro mě ohromný relax. Nejsem seriálová, ale toto je první seriál, kde se bavím a někdy i směju nahlas. Baví mě p. domácí, ráda sleduji holky, co mají na sobě, baví mě dvojčata.
    Pravda, jednou jsem málem vylétla z kůže, to když začala mluvit mrtvá Suši. Tak co bude dál ??? Naďa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naďo, díky, už se točí, nová série bude v tv od února :)

      Vymazat
    2. Milá Lucie, děkuji za odpověď. Tak to ten absťáček nebude tak dlouhý . Seriálu přeju ať je minimálně tak úspěšný, jako doposud. Mějte se krásně. Naďa

      Vymazat
  5. Mě taky - oko - / piju hořčík/
    - film - / líbil se mi, i když jsem znala celý děj z vyprávění, jen teď si ho nevybavuju, vidím před sebou jen krabice Vicy/

    OdpovědětVymazat