Kalamita



Miluju ji.
Kalamitu.
Všechno je rázem nějak jinak.
Ale zítra už snad poleví, bo musím jezdit autem.

Cuká mi oko, ale prý to není vidět.
Je před půlnocí a já jdu ještě balit vyhrané aukce z aukra, odpovídat na maily a uklidit kuchyň. Můj muž sice vaří, ale neuklízí. Nemůžu chtít všechno.

Pouštím si k tomu Křídla Vánoc.
To mě uklidňuje.
Tenhle film mám vážně moc ráda.

Ráno v šest budíček.
Moc povinností, málo času.




7 komentářů:

  1. U nás jsme stále bez zimní kalamity...dnes máme dokonce i nad nulou...doufám že se snížku také dočkáme :o)
    Film Křídla vánoc se fakt povedl...miluju ho ...mám ho doma a je čas si ho zase připomenout.... vlastně nemám...půjčila jsem ho své milé sestře a ona mě ho ještě nevrátila...hned ji jdu volat...nutně ho potřebuju vidět :o)))) Měj se Lucko moc hezky a mějte u Vás doma pohodový Adventní čas.... Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Moc povinností, málo času......to je přesné, kde to mohu podepsat ? Krásný advent a jen příjemné kalamity. Michala

    OdpovědětVymazat
  3. Křídla vánoc jsou bezkonkurenční...Vždycky mi připomene, že člověk má vážit svá přání a uvažovat do důsledků. Úklid po chlapském vaření = masakr. Markéta

    OdpovědětVymazat
  4. Lucieee, co se to děje? Po náročném pracovním dnu zapnu Primu a ono nic.....Svatby mám moc ráda. Je to pro mě ohromný relax. Nejsem seriálová, ale toto je první seriál, kde se bavím a někdy i směju nahlas. Baví mě p. domácí, ráda sleduji holky, co mají na sobě, baví mě dvojčata.
    Pravda, jednou jsem málem vylétla z kůže, to když začala mluvit mrtvá Suši. Tak co bude dál ??? Naďa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naďo, díky, už se točí, nová série bude v tv od února :)

      Vymazat
    2. Milá Lucie, děkuji za odpověď. Tak to ten absťáček nebude tak dlouhý . Seriálu přeju ať je minimálně tak úspěšný, jako doposud. Mějte se krásně. Naďa

      Vymazat
  5. Mě taky - oko - / piju hořčík/
    - film - / líbil se mi, i když jsem znala celý děj z vyprávění, jen teď si ho nevybavuju, vidím před sebou jen krabice Vicy/

    OdpovědětVymazat