Tak trochu jiný advent




Promenáda v plavkách ani jiných svršcích a spodcích se dnes nekonala.
Dopoledne jsem totiž zjistila, že jsem ztratila platební kartu.
Mám na ní všechno.
Celý svůj movitý život.
Jsem typ, co všechno neuváženě vsadí na jednu jedinou kartu.
A teď nikde nebyla.
Můj muž začal telefonovat a pátrat, nakonec ji našel.
V jednom nákupním centru, kde jsem ji v potravinách nechala zastrčenou u pokladny ve strojku.
Takže hurá (opravdu hurá!) pro ni.

Pak už jsme stihli jen zapojit do zásuvky venkovní světýlka, která na naší sakuře přežila od loňska.
Haleluja.


5 komentářů:

  1. HLAVNĚ,ŽE SE NAŠLA!! teď už budete opatrná..
    Hezký večer,
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Také na našem smrku před domem zůstaly světýlka z loňska. Byly vděčným tématem ve vesnici. Proto haleluja, nejsme sami :-)

    OdpovědětVymazat
  3. uf, srdce se mi zastavilo. ztracená karta - fuj. ještě že se našla.
    tak snad už bude zbytek roku v klidu

    OdpovědětVymazat
  4. Dala jsem na břízu v rozpuku velikonoční vajíčka. Listí vyrostlo, vajíčka nebyla dlouho vidět. S podzimem listí břízu opouštělo a žlutá vajíčka zase krásně vynikala a zdobila jinak již smutnou břízu bez listí. Tak jsem je tam nechala a je mi u pr.... co si kdo myslí. Mně dělají radost :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem taky neuvážený typ. A pořád něco hledám.

    OdpovědětVymazat