Dnešní program


Dnes ve 20 hod začíná na HBO nový seriál Až po uši, režie Jan Hřebejk.
Z toho, co jsem zatím měla možnost vidět, ho považuju za nejlepší vztahovku, která se na českých obrazovkách (v české produkci) objevila. HBO má odvahu experimentovat a je vždycky o krok napřed před všemi našimi televizemi. Předloha sice není původní česká, ale zpracování je výborné.
Těším se. 


11 komentářů:

  1. Jé a já o to přijdu...HBO asi nemá archiv, že? Myslíš ,že to někde najdu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel asi ne, já mám placený kanál, ale netuším, jestli se to následně třeba nedá někde stáhnout ... možná někdo poradí.

      Vymazat
  2. Někdy mne mrzí, že nemám televizi a potažmo ani HBO... viděla jsem na netu upoutávky a asi by se mi to líbilo... no nic, tak si budu muset něco pěkného přečíst :-) Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem totální závislák. A přeju si televizi s obří obrazovkou, nesnáším se dívat na filmy v počítači. Neužiju si to. Hezký čtení!

      Vymazat
  3. Koukala jsem se a docela se mi to líbilo, i když Terapie mi přišla lepší, odvážnější, víc o krok napřed… ale to byl jiný žánr.
    Pak jsem přepnula na Nevinné lži na ČT a zdálo se mi, že tam hraje stejný herec (ten Jiří Havelka), ale pak jsem zjistila, že to byl Jiří Vyorálek, ten co hrál taky Gottwalda. Já mám prostě totální neschopnost pamatovat si obličeje… stává se mi to furt i v životě :).

    OdpovědětVymazat
  4. díky za tip! ještě jsem to neviděla, ale vypátrala, že lze první epizodu shlednout na HBO Go. http://www.hbogo.cz/content/head-over-heels-1--1006195943 Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Sakra ,já na to zapoměla:((( to mě mrzí..snad se to dá někde shlédnout .. pokračování bude zase v neděli???
    Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Dík užasné. Jen mám trochu trable, první díl, jde v klidu pustit a druhý hlásí registraci a nemám tucha jak to funguje nechci si předplatit. Jde to prosím nějak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je možné, že ten druhý uvolní, až bude v tv třetí díl. Jinak je to na předplacenou kartu - to dokonce vidíte i jeden díl napřed. Nebo klasicky zaplacený program HBO. Bohužel :-(

      Vymazat