Včas

Zítra ve 21.40 hod na ČT2 dávají film Dům, o kterém už jsem tu jednou psala. Teď se vás na něj snažím upozornit aspoň trochu dopředu. Pro mě jedinečný zážitek. Prosila jsem producentku, aby na můj film o domácím násilí oslovila jeho režisérku Zuzanu Liovou. Jenže producentka si vybrala komerční režisérku. Neumím to asi zvrátit, i když se něco snažím podniknout.




Ti, kteří zůstávají.
Další film, o kterém jsem tu už taky psala, dávají rovněž zítra na ČT2 ve 01 hod - to znamená už v sobotu. Parádní filmový večírek pro ty, kdo nepotřebují spát.



6 komentářů:

  1. Dobrý večer,Lucie,
    děkuji za připomenutí, určitě se budu dívat, Dům už jsem viděla, moc se mi to líbilo..
    Přeji hezký zbytek večera,
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem neuvěřitelně šťastná, že jsem našla váš blog! Brouzdám na něm už dobrou hodinu a hned si ho přidávám do oblíbených :)
    Děkuji za tipy na filmy, na Dům budu koukat a druhý film si nahraji.
    Krásný víkend!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Ti,kteří zůstávají je nádherný a na Dům se nachystám.Díky

    OdpovědětVymazat
  4. Dům - jeden z nejlepších (česko-slovenských) filmů poslední doby!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ohledně producentky mě napadá pouze jediné a to Werichovo: KDE BLB, TAM NEBEZPEČNO.
    Dům je úžasný a dokáže-li ta Zuzana takhle skvěle rozpitvat emoce a povahy, na Vaše téma by byla jak třešnička na dort.
    Co dodat...
    Magda

    OdpovědětVymazat