Fantazie

Poslední dny nic moc.
Trvalý skluz v seriálu, žádné nápady.
Producentka filmu o domácím násilí dala můj scénář režisérce, která vůbec nepochopila, oč v něm jde a napsala režijní explikaci jako by četla úplně jiný příběh. Byla jsem v šoku. Necítí moje postavy, chce je přepsat tak, jak je vidí ona (obecně). Ale protože je jméno, může si scénář přepsat, jak chce. Nechci to dovolit, takže včera do půlnoci jsme si vyměňovaly ostré maily (s producentkou). Do čtyř do rána jsem pak zírala do stropu a nemohla usnout. Scenárista je nula.

Radost mi dělá Stela, která sice do školy moc nechodí (aspoň toho tolik nezkazí), ale inscenuje si příběhy monster high. Fantazie je skvělá věc. Může vás zachránit od reality.






8 komentářů:

  1. Je super si utéct z reality do fantazie svého vymyšleného světa. A v dnešní době je to u dětí čím dál víc důležitější ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie, to mi je líto. To musí být strašná bezmoc. Ach jo. A prosím optejte se Stely, jestli můžu ukázat její nápad naší Berenice:-) Od soboty staví monster high domeček....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně!!!! Nafotíme i jiné domečky, co jsou v policích, když budete chtít. Inspirace musí bejt!

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. To je něco. Slečně Stele BRAVO!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Držím pěsti, snad vše dobře dopadne, o útěcích do fantazie něco vím - to funguje skvěle a pokud ani to ne, zbývá les. Hezký den a hlavu vzhůru !! :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to hrozný, je to o nervy, když ti do tvé práce pořád někdo kafrá. Já vím, že se to nedá srovnávat, ale já s tím rozmetáním "díla" na kousky raději dopředu počítám...a většinou se to nestane:-) Já jsem urputnej "vylaďovač", já bych to s režisérkou ladila, až bychom si sedly. Máš krásnou práci, která je zároveň i hodně blbá a nesvobodná a závislá...a nedej se:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Davam 'Like' komentari od Pavliny nademnou, lip bych nenapsala. Bude Stela jednou scenografka? Ten domecek je genialni! Nemuzu se na to vynadivat ...

    OdpovědětVymazat