Příběh pro sychravou neděli


Je několik let starý, ale já tenhle film viděla až teď. V deštivém dopoledni v pyžamu na chalupě - u hořícího krbu. Nádhera! Příběh Beatrix Potter, anglické ilustrátorky a spisovatelky je sice zpracován trochu jako pohádka, ale nadchnul mě. Je tu nádherně ukázáno, že některé dětské sny vám můžou vydržet až do dospělosti, a když si do nich nenecháte kecat, můžete s nimi být i nadále šťastni a dokonce se tím i živit.

Svou první novelu jsem napsala v deseti letech.
Byla o skokanech na lyžích a všichni se tam pořád líbali.


6 komentářů:

  1. Jak jsem si přečetla první řádky, bylo mi jasné, že si ten film musím znovu pustit. Je roztomilý, ale i smutný. Mám ráda René, takže brzy přijde repríza :-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
  2. Jeden z filmů, které mám uložené v počítači. Moc hezký příběh, líbí se mi její ožívající králíci. I to, jak si ve své době šla za svým snem. Navnadilas, jdu si ji pustit. Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím, film jsem taky kdysi viděla, mám ráda tu dobu...ale třeba až teď jsem si v ukázkách říkala, jak mi tam Emily W. připomíná naší Petru Špalkovou, těma obrovskýma očima:-)
    Ovšem ty podmínky a atmosféra koukání - to je až provokace, ale krásná!
    René se mi líbila v Návratu do Could Mountain.
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a téma lyžaři a líbání, super - kam se hrabe Bitner, to se nedá srovnat:-))))
      Mě vycházela v našem zpravodaji na díly UTAJENÁ JESKYNĚ, kluci z hájenky, co našli mapu k jeskyni....mám to na památku schované:-)))
      Magda
      NEŠLI BY LYŽAŘI VYHRABAT A POCHLUBIT SE??????????????? Na další sychrvý den, došla mi medovina a nemám se čím zahřát:-))

      Vymazat
    2. Ó, díky, přesně tak, lyžaře jsem ale před lety vyhodila, aby nemohli potupně zůstat někde v mých pamětech, přišlo mi to strašnýýýýý! :)

      Vymazat
  4. Já si myslím, že dětské sny jsou ty jediné, pravé, o nás. Kdo si je nenechá vykecat z hlavy, může být šťastný. Já jsem se k dětským snům, i když velkou oklikou, vrátila:-) Ten film jsem viděla a moc, moc se mi líbil.

    OdpovědětVymazat