Nestíhám


Pokaždé si říkám, že příště to tak nedopadne - a dopadne.
Pozítří ráno odjíždíme na hory do Alta Badia (Itálie). Na rozdíl jarního Česka jsou tam dva metry sněhu a čeká se další kalamita. Sněhu jsme si letos vůbec neužili, tak se těšíme.
Balit začnu ale tradičně až noc před odjezdem. Mám před sebou ještě mnoho hodin psaní, pak taky musím rozvézt psy a králíka po spřátelených rodinách, vyměnit peníze, vyzvednout v centru Prahy tašku s věcmi, které kamarádka zapomněla doma (a už, potvora, lyžuje). Atakdále.
Práci se mi asi nepovede dodělat, takže s sebou potáhnu hodně restů.
Myslím, že loni to bylo úplně stejné.

Minule v našem penzionu nešlo vůbec žádné připojení, tak možná zůstanu šťastně offline-ová.
Kdyby se náhodou něco změnilo, ozvu se!


3 komentáře:

  1. Přeju Ti krásnou dovolenou a ať se z tý hromady restů vyhrabe ze závějí jen to co je opravdu důležitý. Soukr. ohledně stěrek jsem Ti ještě nestihla napsat, tak to nechám až se v klidu vrátíš, třeba bude volněji na obou stranách, ha ha, vtip na závěr :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Pozdravuj v Alta Badii Lucko! Jezdila jsem tam taky, asi pět zim po sobě. A balila jsem stejně...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásnou dovolenou Vám všem, odpočívejte, kochejte se a tak všecko, co se na dovolené má!

    OdpovědětVymazat