Alkoholičky

Série dokumentů Theodory Remundové o ženách, které bojují s alkoholem, začala právě včera a já ji prošvihla. Teď - místo psaní, jsem se podívala na první díl.
Ať už máte či nemáte problém s jakoukoli závislostí, stresem, dětmi, sami se sebou, vztahy ... podívejte se.
Opravdu hodně mě to zaujalo. První díl Čtyřech v tom 2 je zatím proti tomu vlažný heřmánkový čaj. 

První díl zde:


12 komentářů:

  1. Viděla jen ukázku, chtěla vidět celé, neudržela datum, prošvihla, děkuje za připomenutí, dožene.

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, asi už vím, co budu dělat během toho zamračeného a deštivého víkendu... díky za tip! bára.kára

    OdpovědětVymazat
  3. Ja se na tenhle dok. serial dost tesila , ale musim rict, ze me to zpracovani trochu zklamalo. Prislo mi to takovy nejak chaoticky zpracovany. Asi mi tam trochu chybelo pruvodni slovo, co se mezitim, kdy se netocilo udalo a nebo aspon, aby to hl. predstavitelka trochu lip popsala a nemluvila jen v naznacich . Ale asi to byl zamer autorky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já zase byla nadšená, že se režisérka udržela a nezacpala to svými komentáři, které vedou diváka za ruku a třeba ve 13. komnatě mě neskutečně rozčilují. Chaos jsem tam neviděla žádnej, jenom to vrstvení skutečných událostí a situací ... mě to nadchlo a myslím na to ještě dnes.

      Vymazat
    2. Ja to chapu, ale prislo mi to porad dokola - recidiva-pritel-recidiva-pritel (vety jak pres kopirak). Treba mi tam chybelo vic slov o rodine (krome te jedne sceny). Neverim, ze by ji byla az tak moc jedno...

      Vymazat
    3. To mi právě na tom přišlo objevný, jak ten život alkoholiků je ode zdi ke zdi a o rodině to vypovídalo hodně - průser. Špatný zázemí, všechno leží na tý Jitce ...
      Ale jasně, každej můžeme mít jinej pohled.
      Já mám tuhle syrovost ráda.

      Vymazat
  4. Taky jsem na dokument čekala a jsem zvědavá na další díly. Paní jsem viděla před časem v pořadu Prostřeno, na které se už moc dívat nedá :-).
    http://www.iprima.cz/prostreno/ucastnici/jitka-adamova
    Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Díky Lucie určitě zkouknu, ještě že Tě mám!

    OdpovědětVymazat
  6. Možná tyhle dva dokumenty nejde ani srovnávat, je to každé přeci úplně jiné téma, proč hned slabý odvar ?

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem byla zvědavá, ale souhlasím s MHS. Pel mel bez hledání příčin, zase až tak syrové mi to nepřišlo...proč jsme ji viděli vždycky až PO recidivě? Proč nemluvil nikdo jiný z rodiny, než přítel (i když to byl sám o sobě nářez....) a jednou jedinkrát dcera....?
    Mám za sebou pití, léčbu a již mnoho let abstinence, ale tohle byl slabý pokus o nakouknutí do duše alkoholika!

    OdpovědětVymazat
  8. Dik za odkaz na serial, je to skutecne zajimave. Natocene je to imho velmi dobre, ta absence vlastnich komentaru, vysvetlovani atd mi vyhovuje. Zatim jsem nevidela vsechno, ale nejdrsnejsi mi prisla matka s dcerou, to bylo desny psycho...

    OdpovědětVymazat