Přílet

Dnes jsme přiletěli, je vedro, pláže plné, moře studené, vyhřívané bazény akorát. Bydlíme v hotelu, v části s apartmánovými pokoji. Takže si třeba můžeme něco uvařit nebo pustit elektrickou plotýnku, když je nám večer zima. Což jsme právě udělali a je to dost prima. Holanďanky i večer chodí v šortkách, já mám tlustý pletený ponožky. Ty si balím do kufru i k plavkám. Člověk nikdy neví.
 
K obědu jsme měli místní čerstvou rybu, na to se vždycky těším nejvíc. Jinak jsme toho ještě moc nestihli, na dnešek jsem spala hodinu, takže jsem trochu dospávala. A přečetla jsem půl knihy Michala Viewegha, kterou jsem původně měla do letadla, ale nenašla jsem brejle (naštěstí byly v kufru). Za chvíli půjdeme spát, jen co vymyslíme, co se zítřejším posledním dnem v roce. Když jsme byli na Kanárech minule, dívali jsme se chvíli v tv na německý silvestrovský zábavný pořad a byli jsme z toho vyděšení. Humor a jódlování jako v osmdesátých letech!
 




 

5 komentářů:

  1. bože hlavně ne německého silvestra v TV ...já zažila jednou ve Francii..hrůůůza.
    Krásná fotodokumentace, líbí se tam s vámi !

    OdpovědětVymazat
  2. Cau Lu, kde to teda jste? Ty maly tuhy brambory mam rad :-) J.

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, užijte si to tam a odpočiň si! My vzpomínáme na silvestrovský Egypt s vámi :-) Pozdravuj Stelu! Moc jí to sluší! A.

    OdpovědětVymazat
  4. ... Luci, přeji krásný nový rok ....
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    krásně si ho s těmi "kanáry" užij !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Lucie, hlavně si odpočiňte, ať načerpáte spoustu energie, kterou čerpáme my kolem Vás nejen z Vašich scénářů, ale i z Vašeho blogu. Pohodový nový rok Vám a Vašim blízkým přeje Vaše věrná blogová čtenářka Magda!

    OdpovědětVymazat