Ještě trochu ozdob

Děkuju mockrát mé čtenářce, která mě poslala na výstavu ozdob do Strahovského kláštera. Byla jsem nadšená! Nikdy jsem neviděla pohromadě tolik ozdob a některé byly dokonce s cenovkami. To pro mě má značný význam, protože jsem zjistila, že když budu pilně sbírat, tak jednou moje děti můžou mít věno. Nejsem dobrá investorka, resp. nejsem vůbec žádná investorka, jsem jen spotřebitelka. A skloubit vášeň s investicí (čili cit a rozum), je pro mě úplně nová disciplína. Aspoň si své kaufy můžu odůvodnit.
 








 
Začínám balit a vůbec mi to nejde od ruky. Hlavně hledání letních věcí ve skříni je opravdu zábava. Nemůžu si vůbec vzpomenout, co jsem to v létě jenom nosila?! Asi to samý, co teď.
Pokud vám Ježíšek nadělil peníze a chcete si něco koupit, rozhodně se vypravte do Fashion Arény. My tam dnes vyrazili pro kufr a téměř za vietnamskou cenu jsme tam koupili samsonite. No, trochu přeháním, ale slevy mají obrovské. Např. v Desigual až 70%. Ulovila jsem úžasné triko za tři stovky. Ale pak už na nic dalšího nebyl čas, ani chuť.
 
Mějte se krásně a s koncem roku se ozvu v plavkách.
A možná se v nich vyfotím na hotelovém balkoně se zataženým břichem jako matka Ornelly Štikové. (To je fotka, která mi od léta nejde z hlavy, přitom vůbec nejsem sběratelka úchylností.)
Tak pa!
 

10 komentářů:

  1. Tak tu baňku s rybičkama mají moji rodiče snad ještě v krabici s vánočními poklady :-) Přeji pohodovou dovolenou!

    OdpovědětVymazat
  2. pa a moc se těším nejen na vaší balkónovku ale i zpravodajství z cest.
    A děkuji za typ, vůbec jsem nevěděla kam v neděli tak do Fashion Arény, počebuju nějaký ten hadřík na vykynuté tělo

    OdpovědětVymazat
  3. Krásnou dovolenou a nezapomen si vzít ty úžasný dlouhý letní šaty, na foto alias matka Ornelly se netěším, protože vím, že po vánočních dobrotách, se břicho zatahuje veeeelice špatně! Zato na reportáž z cest se těším moc! Užijte si to! Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. ...Vsem co nam jezisek nadelil 3kg - Nebojte se - Stikova z nas nebude...
    Lucie - krasnou dovolenou a par vanocnich ozdob do vena :) preji.

    OdpovědětVymazat
  5. Korálkových ozdob máme také několik, včetně pavouka na pavučině. A různé kouličky s polystyrenovým krejzlem (na fotu pod korálkovými) také. Letos jsme nadělila naší rodině tři nově získané ozdoby z rodu andělíčků, co vypadají jako z alobalu. Máme andělíčky, jednoho čerta a jednoho divocha v sukýnce. To jsou mí oblíbenci nejvánočnější.
    Ale i z 20.-30.let máme něco- většinou už poničené.

    Krásnou dovolenou!

    OdpovědětVymazat
  6. Lucie, preji hezkou dovolenou a taky vse nej do noveho roku. Na vystavu ozdob se jeste vydam. Moje babicka mela plne krabice tech koralkovych i foukanych ozdob. Kdyz zemrela, muj otec vsechno vyhodil. Mne bylo trinact,tak jsem je, bohuzel , nedokazala ubranit.

    OdpovědětVymazat
  7. Tu baňku s rybičkama jsme měli taky, ale bohužel jsme ji rozbili. Taky přeju krásnou dovču a těším se na fotky všeho druhu.)

    OdpovědětVymazat
  8. To mam radost, ze se vystava libila! Ja jsem o ni nahodne cetla na idnes a hned si na Vas vzpomnela. Preju hezkou dovolenou. Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Baví mě Lucie jak se nad tou svou vášní zamýšlíš ... :). Určitě jsou to všechno dobrý kaufy a taky se mi líbí, že skříňka z Loděnicuž slouží ke svému původně zamýšlenému účelu. Ještě jednou přeju moc prima dovolenou a ... slovo kauf si řadím do svého němčourskýho slovníku, kuju!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné ozdoby, škoda, že jsem o vystavě nevěděla včera. Mně se letos podařilo rozbít dvě staré ozdoby a jak vidím ty ceny, tak jsem rozbila poklad....Tak krásnou dovolenou!

    OdpovědětVymazat