Něco je jinak

Doma marodka: Ivan má od pondělí zablokovaná záda, Stela štěkací kašel. Dnes jsem měla jet na obhlídku města, ve kterém se bude odehrávat náš seriál (pravděpodobně) a večer na slavnostní premiéru českého filmu Bella Mia. Obojí padlo. Místo toho jsem psala. Dramaturg tipnul, že oprava 6. dílu mi bude trvat půl hodiny. Skutečnost byla osmihodinová. Buď má drtg špatný odhad nebo já jsem příšerně pomalá. Pravdu už v tuhle hodinu hledat nebudu.
 
 
Kvůli Kryštofově oslavě jsme pohnuli sedačkou, aby bylo víc místa pro hodně hostů. Ten velký prostor nás tak začal bavit, že jsme to zatím takhle nechali. I přesto, že nemůžeme  dálkovým ovladačem ovládat tv, neb je za opěradlem. Ivan je jedinej, komu to silně vadí. Má rád všechno, co se dá dělat vleže. Už mu toho moc nezbejvá.
 
 

1 komentář:

  1. To se mi moc líbí, takový velký prostor a je tam vše. Moc bych chtěla ty světýlka jak máte nahoře - můžu vědět jaká to jsou ? Připevněné na konsoli ? Ty zablokovaná záda znám, není to nic příjemného, takže přeji brzké "odblokování" - mně pomáhá elektrická dečka a mazání Dolgitem. Hezký večer Jarka

    OdpovědětVymazat