Jak jsem se měla v Krkonoších?

Děkuju za optání, báječně! Počet nachozených kilometrů (zejména do kopce a z kopce) velice narušil můj celoroční průměr. Taky počet vypitých panáků, u kytary zabékaných písní a rozhovorů s milými lidmi značně převýšil můj standard. Zkrátka vybočení ze všedních dnů, jak má být.
Teď už doma v realitě.
Zatím to není vůbec špatný.
 









 
 

6 komentářů:

  1. Hm to je moc hezký, taky bych ted potřebovala být v Krkonoších. Jezdíme do Benecka, ale tady to nepoznávám, kde to jste ? Líbí se mi ta samota a hlavně večeře :-) - Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Richtrovy boudy v Peci pod Sněžkou a oběd je přímo v Peci, jméno hospůdky už nevím, ale je nad galerií Veselý výlet na hlavní třídě, má nad sebou prosklený bar a malou výlohu, ve které je stůl a taky se tam sedí. Vaří noblesně.

      Vymazat
    2. http://www.enzian.cz/cz/

      Vymazat
    3. Tý jo, tady je zase někdo stokrát šikovnější než já! Je to tak.

      Vymazat
  2. Fotky nádherné, nadchla mne ta barva oblohy! je vidět ,že ani počet nachozených ilometrů z kopce a do kopce Vám nezkazil dobrou náladu a chut k jídlu ! Jsem moc ráda, že se tím plní část mého přání k narozeninám. Krásný nadcházející týden přeji !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenaučím se po sobě kontrolovat:Je vidět...kilometrů ,omlouvám se!

      Vymazat