Těšit se

Jen jsem dnes otevřela internet, vypadly na mě hned dvě zprávy o podzimních depresích a syndromu vyhoření. Je prý čím dál těžší je zahnat. Už o tom taky něco vím, i když před deseti lety jsem ještě o takových věcech neměla ani ánunk.
 
Chce to se pořád na něco těšit. Jedno na co.
 
 
 
 
 
Třeba včera mi udělala radost zásilka kávy z Nespressa, objednali jsme si na zkoušku i dva nové podzimní druhy.
Kazaar (intenzita 12) slibuje výraznou hořkost s tóny pepře a vyváženě plným krémovým tělem kávy.
Dharkan (intenzita 11) cituji: V sametově jemném těle kávy se skrývají silné tóny pražení s nahořklým podtónem kakaového prášku a čerstvého pečiva.
 
... jen když si to člověk představí.
A ta krásná smyslná čeština!
Ještě jsem neozkoušela, protože mám rýmu jako hrom, tak piju grogy a čaje. Ale taky dobrý!
 
 

5 komentářů:

  1. Moje řeč, Lucie. Moje řeč. Těším se zrovna na svou první zásilku z Bella rose. Už volali, už ji vezou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem se na to dívala, moc krásná zásilka! A taky jsem využila Dnů Marianne, mám bezva tašku. :-)

      Vymazat
  2. Můj manžel také neustále říká, že důležité je se stále na něco těšit. Tak tak přemýšlím a přemýšlím a nic moc mě nenapadá. Snad jen ten čchi-kung, co jsem teď začala učit... tam se těšívám. Tam odcházím lehce nervózní, pak už se člověk jen naladí na tu pohodu (ono vedle našeho hlavního instruktora to ani jinak nejde) a když dojde i na mě, že mám mluvit, tak začnu nervóznět, až když otevírám pusu :-) To je docela slušné přesunutí do přítomnosti, ne?? :-) Takže podzimní depku zatím nemám, i když o práci jsem přišla, dluží mi peníze, zubařka kamsi zmizela a je tam za ni náhrada (ale docela milá slečna, ta se bude dcerce líbit), je zima... a ještě mi chtěj trhat zub :-) Tak se budu těšit na všechno to nové, co mě čeká :-) Dcera se těší na Vánoce :-) Myslela, že podzim má jeden měsíc a pak přijde hned ta vysněná zima :-) Ta se těší pořád na něco, i do té školy (prvňačka)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je krásně napsaný ... to jste mě potěšila, přeju vám hodně těšení!!!

      Vymazat
  3. Díky za inspiraci, hend jsem dostala chuť na kafe, a taky chuť si o tom něco napsat :).
    http://stastnyblog.wordpress.com/2013/09/20/cist-si-etikety-na-vine-a-popisy-parfemu-mi-dela-radost-i-kdyz-jim-vlastne-nerozumim/

    OdpovědětVymazat