Zase jsem se v noci nikam nevešla

Šla jsem spát v půl druhý. Do té doby jsem hledala svoji budoucí hlavní hrdinku. Neúspěšně. Pak volnou postel. V ložnici obsazeno, pokojíček Stely volný. Králík v noci nedupal.
 


10 komentářů:

  1. Vítejte doma:-) Hrdinka se najde, však od toho je to HRDINKA, ne? Moc zdravím.

    OdpovědětVymazat
  2. Hrdinka se nehledá, hrdinka přijde sama. Po svých.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že v komerčním seriálu moc ne. Ale nechci vám brát iluze, Iri. :-)

      Vymazat
    2. Ahaa:) To je asi pravda.)

      Vymazat
  3. Lucie a nemohla by se hrdinka jen tak zničehonic zjevit ve snu ?...jakože si dnes tu ložnici zaberete pro sebe a ráno se probudíte i s ní ...v hlavě. Hlavně prosím ať není dokonalá, strašně by mě rozčilovala :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aranel! Právě bojuju s tím, že je moc dokonalá. Vy mi snad čtete myšlenky!

      Vymazat
    2. Možná by mohla být dokonalá, vzory jsou potřeba myslím furt. Nebo by mohla mít nějakou vášeň, klidně lehce neřestnou. Vášeň je skoro tak prima jako být vzorná, největší vášeň pak je být vzorná :) Moc se těším, jaká ta hrdinka bude :)!

      Vymazat
    3. Holky, děkuju za nápady, taky mám ráda vášeň pro cokoli, ale právě ostatní hrdinové jsou převášnění, takže tady už musíme vymyslet něco jinýho.

      Vymazat
  4. Tééda, teď jsem si uvědomila, že zalehout někdo mně postel, tak nevím. To si ještě nikdo netroufnul. Asi jako mi sníst jídlo - to všichni vědí, že jak jde o jídlo, tak se neznám. A teď vidím, že s postelí to budu mít podobné. Jestli já někdy budu mít děti, tak to jsem tedy zvědavá :-DD

    ... nemohla by ta hrdinka být milovnice jídla a postelí?

    OdpovědětVymazat