Samá voda

Děkuju mockrát všem za přání pod minulým článkem!
Dorazili jsme dnes z chalupy domů o něco dřív a čekalo nás stejné překvapení jako tam. Samá VODA. Na chalupě jsme ji chytali do kýblů a hrnců, tekla nám doslova do postele. Střecha tam je spoustu let stará a muž se ji bojí nechat opravit. Že prý, když do ní někdo hrábne, sjede dolů celá. A na novou fakt teda nemáme. Musel tedy aspoň provizorně udělat nějaký zásah a v nejhorším místě umístil na půdu kýbl. Pomohlo to, ale v patře jsem měla odvahu spát jen já. To byl klid!
 
Doma zatopená zahrada (nicméně rostlinám  se daří, zejména kompozici s kopřivami a bodláky), z kohoutku teče ze studny hnědá voda. A opět - mokré fleky na stěnách z protékající střechy. Tady ale víme, že jsme kupovali hrozně levnou asfaltovou krytinu, protože nás tlačil rozpočet. Takže ji asi necháme vyměnit za plechy, které se sem budou hodit ještě víc. Vždycky, když se nám něco podobného přihodí, vystřelí mi v hlavě otázka Panebože, kolik toho budu muset napsat, abysme tohle zaplatili?!
 
Dvě střechy na jednu rodinu s hypotékou se mi zdají fakt dost.
 
 
 

3 komentáře:

  1. Lucko, držím palce. Nám na kopci nic moc nehrozí (řeším jen umlácené kytky). Začalo nám zatékat střešním oknem, takže taky kýbl...ale to je prkotina ve srovnání s tím, co prožívají jinde :-( .
    Docela mě ta příroda v poslední době děsí...

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsme na kopci, ale vody máme ke kotníkům. Po povodních 2010 se už ale nedivím. Dcera k tomu má daleko praktičtější přístup - když bude ještě chvíli pršet, nepojede zítra do školy. S evakuací už má své zkušenosti, chodí totiž do Višňové:-)Ach jo. D

    OdpovědětVymazat
  3. Néé to je ten kout s ohništěm, co se mi tak líbil na fotce před pár dny!
    Lekla jsem se, když jsem viděla, jak vypadá teď, že dům dopadl hůř. Tak to snad není tak zlé a střecha ještě vydrží. Vypadá to ale dost proteklý :( Ach jo, povodně jsou tu zas.

    OdpovědětVymazat