Večerní

 
Dnes jsme se rozhodli, že už zítra vyrazíme na chalupu. Letos poprvé. Honička. Dopoledne musím zařídit několik věcí, odpoledne mám pracovní schůzku. Takže pak naložit připravené věci a psa. Cestou nakoupit. Večer konečně nekoncentrované štěstí. Rozfajrovanej krb. Snad. Nebo velká zima v chalupě.
 
Užijte si velikonoce, já se musím přiznat, že je nemám ráda. Ani velikonoční výzdobu ve stylu vajíčka, zajíčci, něco pěkně zeleného osetého v misce na stole apod. Navíc v tomhle počasí. Do neděle to bude fajn. Pondělí přetrpím. Pak se ozvu!
 

6 komentářů:

  1. Tak je to zhruba rok, co jsem se zatoulala na Tvůj blog a potěšila se, že nejsem jediná, komu neraší za oknem obilí, nebaví ho malovat vejce a vůbec tak nějak není u vytržení ze svátků "jara", byť na jaro a sluníčko se těším moc. Letos to už hraničí s psychózou, bojím se podívat z okna, na zahradu pokrytou 20 cm sněhu a nostalgicky vzpomínám, že vloni touhle dobou už jsem měla za sebou první tradiční jarní spálení obličeje a několik "grilovaček". Ale to jsem psát nechtěla. Měla to být chvála roku, kdy mi dny zdobí chvilka s tvým blogem, který je vtipný a upřímný a pro mne představuje ideální vyváženost. Vím, že máš rodinu, psa, baví mne číst, co jste prožili a přitom si nepřipadám jako "šmírák" cizího života a hlavně nemám pocit, že bys své blízké při psaní zneužívala. Tak jen doufám, že Tě to nepřestane bavit a ani tě okolnosti nedonutí to tady zamknout. A taky díky za to, že jsem díky Tobě potkala pár hezkých knih a filmů. Přeji krásné volné dny u krbu a pondělí bez velkého duševního utrpení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju velice! Hned mám větší chuť "to nezabalit"!

      Vymazat
  2. Letos nemám ani zaseto a vajíčka barvit asi nestihnu /velká změna proti minulému roku/. Tak veselé /možná velikonoce/možná druhé vánoce .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, měli jsme všude plno svíček jako na vánoce, takže vykroutit se z toho, co nechceme prožívat, se dá v tomhle případě lehce!

      Vymazat
  3. Jaktože žádná z blogerek nemá ráda Velikonoce?:) Čtu to dnes snad už po pátý:) Já se těším, ale to je asi tím, že děti jsou ještě malé.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Tak to mě mrzí, asi čtu jiné blogy, na to jsem nenarazila. Ale já to mám odjakživa, a ani malé děti v tom nic nezměnily. Bohužel.

      Vymazat