40/85/120

Na dnešní ráno jsem se hrozně těšila. Že budu psát. Že budu sama doma. Pokračuju v řeckém příběhu a hrozně mě ty postavy baví. Pan režisér  hlavně chce, aby se mi podařilo postihnout rozdíly mezi našimi zeměmi a lidmi, a dohromady to do sebe krásně zapadlo jako puzzle.
Minulý týden mi volal a kontroloval mě, na jaké jsem straně. Říkala jsem, že na 40. Byl spokojen. Dnes jsem to dotáhla na 85. Celkově to vidím tak na 120. To bude první verze. Pak do toho vjede se svými poznámkami drtg, režisér a spoluautorka, a budu přepisovat a přepisovat.
Ale zatím jsem z toho radostná.
Dojídám zbytky z víkendu. Není to vůbec špatný.
 
 
Kryštof se dnes vydal na obhlídku hospod nižší cenové kategorie kolem Václaváku, aby našel své sako. Když se vrátil, tak se ptám:
"Máš to sako?"
"Skoro."
"Co znamená mít SKORO sako?"
"Našel jsem hospodu, ve který zůstalo. Provozní ho zamkla k sobě do kanceláře, ale není v práci."
Takže už vím, co je skoro.
 
Místo saka si Kryštof přinesl omotávky na ruce a chránič zubů. Oznámil nám, že včera začal boxovat a dost mu to jde.
Kdyby řekl, že zítra letí na Mars, už to se mnou taky ani nehne.
Přičemž ten Mars je mnohem lepší varianta.
Nicméně, já:
"Víš, že tvůj pradědeček Mečislav byl trenérem boxerů?"
"Fakt? Tak to je skvělý! Určitě mám po něm nějaký geny!"
"Určitě jo. Děda trávil čas buď na boxu nebo v hospodě."
"A zapomněl tam taky někdy sako?"
 
:-)
 
 

6 komentářů:

  1. Teda, nejdřív sem se lekla, že to sako mělo ještě nějakou pěstní dohru, uf, přestože "kousátko" podobného druhu používají holky při pozemáku. Jsem moc ráda, že sako už skoro máte!
    A píše se Ti dobře, to je skvělý, moc se na to těším. Tak snad jedině, kdybys potřebovala pomoct s likvidací zbytků z víkendu, ráda vypomůžu, mňam. Jdu si udělat alespoň to kafe :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Řeckou story se těším čím dal tím víc...!

    OdpovědětVymazat
  3. Až mi tohle jednou oznámí náš Kuba, omdlím v úhlu 90 stupňů - jako paní Kadrnošková z Macha a Šebestové ... :o)
    (Myslím ten ring, na hacafrak kašlu.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem napsat, že to jsem si před dvaceti lety myslela taky, ale není to pravda. Už tehdy jsem nějak tušila, že život s mými dětmi bude velké rodeo.

      Vymazat
  4. Super, sako se našlo a dost možná i dostane zpátky domů !!!! .... Marki

    OdpovědětVymazat