pondělí 14. ledna 2013

Muži se nedívají na seriály


Někdy si tu připadám jako tiskový mluvčí. Nebo spíš mluvčí o tisku. Ale už s tím přestanu. Všude samé volby a všeho moc škodí. Chtěla jsem si v trafice koupit časopis o vyšívání, ale aby k tomu byl přibalený kousek látky, jehla a bavlnka. Abych si zavyšívala a zase měla na několik let pokoj. Ale nic takového neměli. Jen háčkování a tam jsem skončila u řetízku. Tak si musím nechat zajít chuť. Protože představa, že jdu do švadlenky (existuje takový obchod ještě vůbec?) a kupuju si vyšívací výbavičku, mě nijak nenadchla.
 
 
Úpis od Stely, která pořád nutně potřebuje něco koupit a tak už mi došla trpělivost. Ale vlastní krví to podepsat nemusela.


8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ježíš, teď jsi mě tak zaskočila, že jsem se musela podívat. Až v březnu!

      Vymazat
    2. :o) Já se taky byla podívat. Dva dny po naší Anežce...že bych jí to taky navrhla? U listopadové Alžběty by mi to procházelo dost špatně. Ale když o tom tak přemýšlím, tak ony zas tak moc nedyndají, že by nutně něco potřebovaly (mimo palandy, které musí předcházet obsáhlejší rekonstrukce...), jen strašně rády nakupují, hlavně Anežka, cokoli, klidně i sladkosti, kterých mají v šuplíku dost a nestíhají je ujíst, baví ji ten proces...píšu pořád o své dceři, že...:o)

      Vymazat
  2. Tak ten úpis je boží:) Budu si muset zavést takové úpisy sama pro sebe:D
    Mně se ale líbí, že přesto, že je to kruté nazývá Vás stále maminkou a to je na tom úpisu to nejhezčí...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím Lucie, tak to mě pobavilo, chtěla jsem se zeptat , kdy má Stela svátek, ale jak vidím výše tak březen...no skvělé by bylo získat tento úpis v dubnu :-)))Přeji krásné zimní dny !

    OdpovědětVymazat
  5. Švadlenky stále existují. Zrovna se chystám na nákup růžové příze na jeden velmi jedovatý komunitní projekt :) A švadlenkové prodavačky bývají velmi odborně zdatné, poradí, poslouží, kousek kanavy ustřihnou, bavlnku i vzor doporučí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluji švadlenky, jen na ruční práce nemám čas.

    OdpovědětVymazat