pondělí 19. listopadu 2012

Útulek

Dnes mám fotící den. Abychom mohli výhodněji přeúvěrovat naši hypotéku, musela jsem nafotit dům zvenku i zevnitř. Ještě záchod, napsala mi paní makléřka. Asi nám nevěří, že máme opravdu splachovací. Pak jsem taky fotila Kryštofa, protože si to vyžádali v jedné firmě, kam se hlásí. Ale to sem nesmím dát. No a pak Cherry - pro ty, kteří jste mi psali a volali, že z těch fotek houby vidíte. No jo, byl večer a tma, a my už tak unavení ...
 
Děkuju mockrát za vaše komentáře a přání, budeme se s Cherry snažit, aby nám bylo pospolu hezky. Její příběh je takový, že si ji někdo pořídil na štěňata, která porodila, ale nepovedlo se je prodat, takže většina skončila taky v útulku. Cherry byla týraná, vyhazovali ji z domu, ale ona se pokaždé vrátila ... od nás z Říčan se snad tam domů už nebude chtít vracet. Jsou jí asi dva a půl roku.
 
 
Vlevo klec Cherry, už prázdná ... v ostatních jsou kamarádi.
 
Chci se ještě vrátit k útulkům. Pokaždý tam mám slzy v očích. Když vidíte ty pejsky na holým betonu ... ach jo. Ale paní majitelka se hrozně snaží jim všemožně přilepšit. Naštěstí kromě sviňolidí, který týraj zvířata, pořád ještě existujou i lidi hodný a dobrý. Akorát se o nich moc neví, natož aby se o nich psalo.
Tady jsme v sobotu dopoledne zastihli dvě studentky dobrovolnice, které čistily kotce, a pak taky dobrovolný venčiče, třeba tatínka s dětmi, kterej místo do obchoďáku vezme svý potomky na procházku se třemi pejsky. 
Pomáhat se dá různě.
Můžete taky virtuálně adoptovat pejsky, kteří se už nikdy k nikomu domů nedostanou, protože jim někdo ublížil tak, že buď mají z lidí panickou hrůzu nebo naopak na ně útočí.
 
Kralupský útulek má taky jednu hodnou paní, která vyrábí bižuterii a výtěžek jde na pejsky. 
http://www.utulek-kralupy.estranky.cz/clanky/utulkovy-charitativni-obchudek.html

Nakoukněte a třeba pomozte. I když je mi jasný, že každej asi nějak pomáháme.
Příště už veseleji, slibuju!
 
 

8 komentářů:

  1. Dnes mám taky slzu v oku. Mám radost!
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Ale mají zateplený boudičky. A chodí hodně ven. Opravdu se tady hodně snaží o psy pečovat. Správně by útulky měly sloužit jen jako přechodná stanice. Ale ne každej má takový štěstí ...

      Vymazat
    2. Jo, jo, to já z toho pochopila, že se tam pejsci asi nemají špatně, ale člověku je z toho úzko, když vidí, jak každý ten pes doufá, že si pro něj někdo přijde. Přeju vám hodně hezkých společných chvil s vaší novou psí kamarádkou.

      Vymazat
  3. Stela je moc hezká. Marca

    OdpovědětVymazat
  4. To je asi nejčistější útulek, co jsem kdy viděla.

    OdpovědětVymazat
  5. Kéž by bylo více lidí uvědomělých,sviňolidé,to je výraz co vystihuje stručně a není třeba 1000 slov,Cherry vypadá jako lovecký pes,barvář,tak ať se jí a Vám pospolu daří být pohromadě.Já mám doma kočičky,celý život mně provází.Jsou lidé,co pomáhají,co jsou odpovědní,za sebe a druhé,pak ti,co takoví nejsou,proto je dobré,že jsou útulky a lidé,co cítí.A já jsem ráda,že takové potkávám.Mějte se moc pěkně a přeji veselé chvíle,to je nejlepší lék na smutek,který nás provází,když přijdeme o milovanou bytost,to mi říkal pan veterinář,že mám myslet,co krásného jsme prožily.Tak ať máte hodně radostí,po dlouhá léta,tak.Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Cherry má krásný až inteligentní ksicht:o) už ji vidím jak sedí s vámi u stolu a klape do klávesnice svůj příběh s názvem ...Jak jsem je hledala a našla :o)
    Útulek vypadá moc hezky,tím myslím, že se o něj starají šikovní lidé se srdcem na pravém místě. Já nárazově podporuji Dogpoint.
    Přeji vám s Cherry hodně veselých chvil a sobě přeji nové příspěvky na vašem blogu. Krásné dny :o)

    OdpovědětVymazat