Vleže


Máte v ložnici televizi?
My ano a strašně si libujeme. Nejradši totiž filmy sledujeme vleže. Úplně miluju, když jsem doma sama, mám volno, lehnu si do postele a pouštím si filmy. Což nastane zrovna dnes. Jestli teda okamžitě neusnu.
Občas se v naší posteli sejdeme celá rodina, včetně babičky či Kryštofových děvčat. Někdo se začne dívat na film a zavolá ostatní, že je to skvělý ... až se tam sejdeme všichni.
 
V příštím domě už nechci mít kuchyň a jídelnu  propojenou s obývákem. Když si někdo chce povídat u jídelního stolu a někdo jiný se dívá na tv, hrozně se rušíme.
 
Všechno si to zapisuju a kreslím, abych jednou byla připravená. Chci kuchyň - jídelnu - obývák do takové zákruty, ne všechno v jednom obdélníku. A knihovnu nikoli v pracovně, ale v obytném prostoru. Vadí mi, že své knihy nemám pořád před očima. Chybí mi. Ale to všechno zjistíte, až když si to vyzkoušíte. Na vlastní kůži.

7 komentářů:

  1. Zdravím Lucie, díky za návštěvy u mě, já poslední dobou moc nestíhám, ale dnes to vypadá na klidnější večer :-). Tak televizi v "provizorní" ložnici (už 5 let provizorní) máme ,když jsme se přestěhovali z paneláku do domu, tak naše televize nebyla skoro vidět a tak můj muž koupil obr televizi (no určitě jsou i větší ,ale 140cm mi přijde obr) , chtěl ji brát na veletrhy...pak zjistil,že je moc těžká a koupil jinou , stejně velkou , ale lehčí a "smart" což je pro mě horor, než já si na těch přístrojích zvládnu naladit český program na který bych se ráda dívala tak je půlka pryč (a propo ...ač se na TV dívám minimálně, chtěla jsem začít sledovat Ententýky...první díl jsem propásla...druhý , na který jsem si v domácnosti vydupala čas...kvůli smutné události přeložili...tak 19.9 se fakt dívat budu....jen mi asi bude chybět ten první nejdůležitěší díl :-) ) Každopádně jedna z televizí je čerstvě nainstalována v ložnici a dost pravděpodobně v naší rodině dojde k oddělení českých programů a holandských....otázkou je kdo vyhraje obývák :-)))....ten máme sice propojený s kuchyní ale není to obdelník , ale spíš U a kdyby jsme měli strop do dalšího patra, tak by se asi dalo pohodlně oddělit kecající v kuchyni od dívajících v obýváku...zatím se to díky otevřenému stropu dost tluče :-) Ohledně knih, moje jsou hlavně na půdě u rodičů, neboť jsem se v posledních cca 10ti letech dost často stěhovala a knihy jsou fakt těžký :-)...a většina knih v naší domácnosti v malé knihovničce v obýváku jsou v holandštině a sci-fi...jednou bych chtěla otevřený prostor v podkroví se stěnami plnými knih a pohodlným křeslem s lampičkou a stolkem na čaj....no uvidíme :-)...Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím též, ano, tomu přesně rozumím. Naše anabáze jsou podobné, až na tu holandštinu. :-)
      Po obr televizi toužím do televizního pokoje, ale protože zatím nemáme televizní pokoj, tak to počká.
      1. díl Ententýků lze zdarma zhlédnout na ivysílání ČT (po odvysílání i všechny další), měl by fungovat tento odkaz, jinak klasicky přes www.ceskatelevize.cz: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10396610468-ententyky/212512120100001-zapomente-na-sex/

      Vymazat
    2. Jee super , tak díky....hned jak to skouknu tak dám vědět recenzi :-))) No a televizní pokoj by nebyl vůbec špatný nápad!

      Vymazat
  2. zaujímavé s tou Tv. U nás sme obaja jednohlasne proti, v spálni sa spí :) V posteli ani nečítame, tam sa proste spí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Důležitý je se shodnout! Mně kdyby někdo zakázal v posteli číst, tak bych se od něj odstěhovala (aspoň z ložnice). :-)

      Vymazat
  3. Do ložnice nebereme PC ani TV, knihám vstup povolen je ;-) - no i když naše domácnost s jedním /povětšinu dne vypnutým/ :-) TV přijímačem je asi spíš raritou :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobry den, Lucie. U nas je take TV v loznici tabu. Osobne mi vadi veskere svitici a blikajici elektro veci. Rika se, ze kazdy "vysilac" vysila rusive tony, ktere rusi spani a asi na tom neco je (jeden cas jsme tv v loznici meli a strasne spatne se mi spalo). A navic jsem vetsinou u kazdeho filmu po 10min. usnula a pak se budila nejakym silenym rannim programem....takze jsem rada, ze je TV pryc. Knihy, poznamk. bloky aj. to ano-porad neco ctu, zapisuju, kreslim apod. a pak z toho utiram tuny prachu, ehm:) Jo a diky za link na Ententyky - taky jsem je propasla . Petra

    OdpovědětVymazat