Jak se mají Monster High


 
Asi před půl rokem jsem tu popisovala naši anabázi s Monster High, kterým Stela bez našeho vědomí vytvořila ve vestavěných policích pokojíčky. Měla jsem z toho šok, protože některé stěny počmárala centrofixem. Nemyslela to zle, je to její sebevyjádření. Já píšu, ona čmárá. 
 
A jaká je situace dnes?
Už jsem si zvykla. Tyhle panenky, ačkoli vypadají jako použité mrtvoly, Stela zbožňuje. Staví jim pokojíčky, vyrábí nábytek a doplňky a prodává hračky, se kterými si už nehraje, aby si mohla koupit další. Panenky s námi jezdí i na dovolenou, mají vlastní převozní tašku.
Srdce Stely zkrátka tluče pro Monster High.
Tipuju, že je z pokojíčku vytlačí až puberta a nápadníci. První Kryštofova slečna tu pobývala asi od šestnácti.
Tak snad, ať nám ty panenky ještě chvíli zůstanou!
 
 

6 komentářů:

  1. Lucko,
    mají se u Vás holky moc pěkně ;-)
    U nás už se také tyto příšerky zabydlely , během měsíce už máme 3 . Zatím bydlí v krabici, ale raději tento příspěvek nebudu ukazovat dceři, aby se také od Stely neinspirovala ;-)
    Ale máte pravdu, lepší panenky upírky než ,,upíří" partneři ;-)
    P.S. Spolu s panenkami Barbie mají dokonce v Praze výstavu. Odkaz zde : http://www.dollsland.eu

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda čučím! Stela je fakt šikovná! Každý pokojíček má jinou barvu, vybavení, styl. to jí musí stát hrozně úsilí a času,ne? Začíná se mi myšlenka na pořízení Monsterek líbit. ale teda nevím nevím jak bych zkousla počmárané zdi a skříně:-D Jsi skvělá máma!! Kdybych tohle někdy snad zkusila ve svém dětství já, asi bych už nežila:-DD A.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se to moc líbí! Je to krásně sladěné. Naše barbíny bydlí bez ladu a skladu v košíku, ovšem častěji jsou všude možně... Tohle je mnohem hezčí! Máte šikovnou dceru!

    OdpovědětVymazat
  4. Vaše dcera je moc šikovná, třeba z ní jednou bude interiérová designérka:o)Naše děti se nám také snaží "vyzdobit dům", takže všude vystavujeme jejich díla. Protože jsem ještě menší, tak okupují i obývák a já se moc těším, až je postupně vystěhujeme do jejich pokoje. Tam ať si kreslí třeba na strop :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Ale má ten nábytek teda vymakaný.

    OdpovědětVymazat
  6. Na první pohled ty počmárané police museli být šok. Na druhou stranu vaše dcera je velice šikovná a pokojíčky jsou moc hezké. Kdo si hraje, nezlobí... :)

    OdpovědětVymazat