Kdo ví

Co psát, když mám v hlavě prázdniny? Nechce se mi nic. Noviny zase nepřišly, ale mně se snad nechce už ani číst.
Večer koukám na Stelu, jak hezky spí. Je po celém dni bláznění a echt vesnického života úplně vyřízená. 




Kolegyně Magdaléna je mnohem pilnější než já, dnes mi poslala bodový scénář k prvnímu dílu pokračování Ententýků. Takhle my to máme rozdělené. Ona napíše v rozpracovaných bodech, co by tam mělo být, já to opoznámkuju a takhle si to posíláme dokola, dokud nejsme obě spokojené. A já pak podle jejích 10 stran napíšu svých 80. Já psát bodové scénáře neumím. Možná bych se to naučila, ale zatím jsem nemusela. Vždycky o ně někoho pumpnu. Ale musíme příběh cítit stejně, jinak spolu psát nemůžeme.
No a tak čtu ten boďák, do toho přicházejí maily od producenta a volá režisér. Rádi by se některých herců zbavili, zejména těch, kteří si svých rolí neváží a dělají na place ostatním peklo. Jenže já nechci zabít žádnou svou postavu, ani ji poslat do Ameriky. Takže hledáme pro všechny přijatelné řešení. Sama jsem zvědavá, jak z toho vybruslíme. Zítra jdeme společně do nahrávacího studia poslechnout si seriálovou muziku, tak to musíme nějak rozlousknout. Můj originální nápad, aby ty nejzlobivější prostě odneslo UFO, asi neprojde. Ale kdo ví ...

3 komentáře:

  1. To jako reálně funguje, že jsou herci, co dělají peklo ostatmím? Jak se to projevuje? Jako že se roli nenaučí a zdržují, nebo? Vůbec si to neumím představit, pardon za hloupou otázku :).
    A ještě by mě zajímalo, jak jste vybírala jméno pro Stelu! A Stela je ráda, že je Stela? (Mně se líbí moc!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jéje, to je jako v každým jiným kolektivu - prudí se všude. Někdo je hysterka, někdo se neučí text, některé herečky se nesnášejí ... a jiné třeba dělají peklo už jen tím, že chodí vždycky se špatnou náladou a tu přenášejí na ostatní a někdy je i vědomě deptají, nic jim není recht - líčení, kostým ... Takže pokud je možnost a nepomáhá jakákoli domluva, dohoda, prosby ... příslušného herce se prostě v rámci děje dá zbavit. Ale je to extrém.
      Stelu jsme vybrali, protože jsem chtěla jednoduché jméno, které nebudeme komolit a Stela je moc spokojená! Navíc jiné Stelly jsou s dvěma L, ona je český originál. :-)

      Vymazat
  2. Tak to je mazec. Myslela jsem si, že tyhle žabomyší války a kverulantství a tak dál budou v sobě lidi, co jsou tak moc na očích, tak nějak tutlat... že to vře v kanclech, to věřím... ale takhle mezi personama známejma...! Chm!

    Jméno jste vybrali moc pěkný.
    Skvěle se k Stele hodí:).

    OdpovědětVymazat