Potřetí




Co s velikonočními vejci? Už potřetí (a naposledy) máme pravý domácí vajíčkový salát. Ten mi vyloženě jde. Je hotový asi za pět pikosekund. Ať žije cholesterol! Ale některé malérečky snad barvily vejce temperami. Nedokážu to ani smýt. Mám ruce jak Picasso (od barvy).
Od rána řešíme web hlavní hrdinky a product placement v Ententýkách. To se hned ukáže, jaký mají investoři smysl pro humor. Nejdřív vám řeknou, že chtějí, ať je to vtipné a smějí se vašim nápadům. Nakonec všechno vetují a herci musí říkat potupné věty jako např. "Koupil jsem si kartáček na zuby XY, je skvělý, barevný a mám ho rád." Přitom by šlo vymyslet takovejch fórů!
Je to trochu jako s herci, slíbí vám hory doly, aby roli dostali a pak začnou na place dělat fóry, všechno je problém, ofrňují se a nafukují ... což už se nám taky děje. V takových chvílích si vždycky říkám, že je lepší je znát jen z televize, nevidět do zákulisí a dělat si iluze.

5 komentářů:

  1. Tak nám je napráskejte a místo TýTý bude příště Ty Ty :-) To je vtip. Anouk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výbornej nápad to Ty Ty. Fakt. Bylo by jich tam nominovanejch mnohem víc než na to zítřejší. :-)

      Vymazat
  2. mě už vajíčka lezou krkem tak, že jen žloutek vydlabu, smíchám ho s hořčicí, majonezou, česnekem, sůl, pepř .. narvu zpět .. a : snězte to nebo se naštvu! :))

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsme měli s přítelem oba modré prsty :)ale vajíčkový salát ne, protože barvíme vyfouknutá vajíčka :) aspoň jsme je použili do palačinek, na topinky, do polívky,...

    OdpovědětVymazat