Čím se taky zabývám ...

... jepicí. Leze po okně a já přemýšlím, jestli ji zabít, když žije jenom pár dní - nebo hodin? Přece jí její čas nebudu ještě zkracovat. Fakt ale je, že na ni pořád zírám a odvádí mě od práce. Přemýšlím o jepici. O jejím životě. O svém životě. Doma si to nedovolím, tam praktikuju metodu "nevidím, neslyším", abych vůbec něco napsala. Nejtěžší je naučit se na povel soustředit. A taky umět s ním skončit. S tím soustředěním. Virginia Woolfová, moje oblíbená spisovatelka, to neuměla. Žila v psaní a psaní žilo v ní. Miluju film Hodiny, nejvíc pasáže, které jsou o ní. Viděla jsem ho snad dvacetkrát. A mám chuť si ho pustit znovu.


4 komentáře:

  1. to mě přinutilo k zamyšlení a zjistila jsem, že dost často přemýšlím o prdu. Takže s tou jepicí jsi na tom trochu líp. Každopádně mě to taky vyčerpává a skutečný život mi chvílemi uniká. Jdu dělat rekvizity a myslet na to, jak se u toho nezabít - to bude vzrůšo:-D A.

    OdpovědětVymazat
  2. HODINY ano!! skvělý film- a to nejsem žádný filmový maniak, ale tenhle mě uchvátil- ba i knihu jsem zakoupila ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. fuj, neznasam tento hmyz, ani som nevedela ako sa to volá, to len podľa fotky. a ak to zije len par hodin, ako to, ze na chate u znamych ma vzdy caka ked si lahnem do postele?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli je náhodou známí pro vás nepěstujou :-) Nevím, jak je to na Slovensku, ale v Čechách se podle téhle příšerky říká krátkému životu "jepičí život" ... takže je to slavný hmyz!

      Vymazat