Evelýně s láskou




O víkendu jsem našla na chalupě knížku, kterou jsem dostala skoro před dvaceti lety. Knížka pro Lucinku se jmenuje. Dala mi ji moje kamarádka Evelýna. Několik týdnů u nás bydlela se svým mužem a malou dcerou. Už ani nevím, jak se přihodilo, že se k nám tak zajímavě nakvartýrovali, protože původně přišli na návštěvu ... a zůstali po celý český pobyt. Bylo to krásné a často na to vzpomínáme. Bydleli jsme tenkrát v Liberci, zrovna jsme se nastěhovali do bytu v havarijním stavu, v kuchyni tekla jen studená voda a v koupelně byl malý bojler, takže jsme v šesti lidech měli rozpis, kdo se kdy bude sprchovat, aby nám stačila teplá voda. A to nás ještě navštěvovaly dvě dcery z Evelýnina prvního manželství a jedna z Martinova. Bylo nám spolu dobře a užili jsme si spoustu legrace. Evelýna s Martinem dnes mají vyhlášenou českou restauraci v Torontu. Tak ať se Vám daří!

2 komentáře:

  1. Knížka pro Lucinku ve mně velice rezonuje... I když si ji vůbec nepamatuji, musela to být v dětství moje oblíbená. Zkusím ji u mamky doma vyštrachat. Děkuji Lucince, Lucii a Evelýně za příjemnou vzpomínku. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ještě jednu - tu jsem zase dostala od jiné kamarádky (taky až v dospělosti) a ta je fialová, tuším, že je to zimní příběh a tenhle je jarní.

    OdpovědětVymazat