Alena Vránová jako babička na inzerát


Mám čím dál větší radost, že jsme se Zuzanou Zemanovou oslovily paní Vránovou do hlavní role Babičky na inzerát. Pozvala nás tehdy do Ungeltu na derniéru představení Řidič slečny Daisy a bylo to úchvatné. Pak jsme s ní ještě dlouho do noci seděly v baru a ona mi navrhla, abychom si říkaly křestními jmény. Tohle jsou pro mě nejkrásnější okamžiky mojí práce. Není jich moc. O to víc si jich vážím. Dnes s Alenou (můžu jí přece tak říkat) vyšel zajímavý rozhovor v MFDnes.
Zítra jdu na chat do ČT odpovídat na otázky týkající se právě Babičky a Souboje seriálů. Je to od 14 hodin. Tak kdybyste náhodou ještě něco nevěděli, můžete se mě klidně zeptat. Bude to na této adrese (anebo taky ne). http://www.ceskatelevize.cz/chat/chat.php?id=3213
V sobotu ČT1 vysílá celý pilotní díl, který Zuzana Zemanová natočila a diváci rozhodnou pomocí sms, jestli zvítězíme my nebo Jakub Kohák se Sedmerákem. Když se vám bude chtít, můžete nám poslat hlas.

4 komentáře:

  1. Já se těšíííííím!! Právě jsme přečetla rozhovor v MF Dnes s paní Vránovou.Přála bych si, aby váš seriál vyhrál také kvůli ní! Že bych se tě zeptala na něco na chatu? :-) Není chat jako chat:-D A.

    OdpovědětVymazat
  2. Je tam prej i spousta útoků, ale ty snad tříděj nebo na ně nemusíš odpovídat. Ale to mi nevadí. Já bych to hlavně přála paní Vránový, protože u nás v seriálu by si fakt úžasně zahrála. Ale bude jí 80, jen aby to vydržela!

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie, já se snad začnu dívat i na seriály...to abych mohla poslat ten pro vás hlasující hlas. Jinak, paní Vránovou mám moc ráda, je to krásná ženská, je svá a nepodbízí se...

    OdpovědětVymazat
  4. Ó, děkuju, ale se seriály si nezačínejte. Jsou vysoce návykové! :-)

    OdpovědětVymazat