Krásný život scenáristky


Dnes jsem zjistila, že zase jedu v rychlíku, který už nestaví ani na zastávkách. Jenom tam někdy přibrzdí. Od jedenácti do dvanácti jsem v Českém rozhlase mluvila o tom, jak je krásné býti scenáristkou. Jestli máte půl hodiny čas, poslechnout si to můžete tady:
http://www.rozhlas.cz/default/default/rnp-player-2.php?id=2466859&drm=
Pak jedna porada za druhou. Mezi nimi jsem akorát stihla na Národní třídě navštívit výstavu fotografa Pavla Baňky, kterého mám ráda už dlouhá léta. Bohužel jsem zase s sebou neměla foťák, abych vám ji mohla aspoň neuměle zprostředkovat. A koupila jsem si jeden jeho plakát. Definitivně ve mně dozrálo rozhodnutí koupit si pořádný mobil s dobrým foťákem, abych ho měla pořád po ruce.
Zítra nebo pozítří se přesuneme se Stelou na chalupu a za praskotu ohně v kamnech budu do neděle jen psát a spát. Juchú!

7 komentářů:

  1. ...a v pozdním večeru pak ještě rozebírat citové turbulence nejmenované kamarádky :). Máš toho hodně! A díky :)

    OdpovědětVymazat
  2. S láskou vždy k dispozici! Pak tě někde nejmenovaně použiju ve scénáři! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super rozhovor v rozhlase! Mluvíš moc hezky, pomalu a zřetelně. Hned po první větě, kterou jsi řekla, jsem si pomyslela, že já bych nebyla schopná říct souvislou větu nerozklepaným hlasem:-). Je krásně slyšet, že s během rozhvoru usmíváš. Možná je to tím, že tu svou práci fakt miluješ! Já bych snad i začala psát, kdybych to uměla:-) A.

    OdpovědětVymazat
  4. Ale vždyť to umíš! Pro začátek začni blogem, budu si k tobě chodit číst! Jinak v tom rozhlase je tak příjemný prostředí, že to se mluví samo. A hlavně paní Lekešová je nesmírně příjemná.

    OdpovědětVymazat
  5. Paní Lucie,
    čtu váš blog poprvé a hned zpětně, celý a jedním dechem :)) Celou dobu se zdráhám psát komentáře, protože to stejně nikdo už nebude číst, je to zapadlé novými a novými příspěvky, ale když jsem vás slyšela, hned jsem si vzpomněla na Stelu a její vyjádření a napadlo mě : "Nemáte tlustý hlas!" :DDD

    OdpovědětVymazat
  6. Paní Lucie,
    čtu váš blog poprvé a hned zpětně, celý a jedním dechem :)) Celou dobu se zdráhám psát komentáře, protože to stejně nikdo už nebude číst, je to zapadlé novými a novými příspěvky, ale když jsem vás slyšela, hned jsem si vzpomněla na Stelu a její vyjádření a napadlo mě : "Nemáte tlustý hlas!" :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, jen pište, příspěvek přijde ke mně do mailu a to úplně stačí. Moc děkuju!

      Vymazat