... a Adéla!

Mám strašně málo času na své kamarádky. Zanedbávám je. Kamarádit se mnou vydrží jen ty, které se opravdu hodně snaží. Adéla je jednou z nich. Vydržela už se mnou spoustu věcí a nezahořkla, ani když jsem jí nepřišla na svatbu. Teď má novýho muže, novej baráček a nejkrásnější výhled z okna, který jsem kdy viděla. V neděli jsme se konečně zase setkaly a měly jsme si tak moc co říct, že jsem si ji ani nestihla vyfotit.
Tenhle originální věnec mi vyrobila z knihy. Ještě mu najdu lepší místo, slibuju.
Adélo, dík za všechno!



2 komentáře:

  1. To je od tebe hezké!!! Jen bych se asi měla snažit víc, abychom se viděly častěji, protože hned jak jste odjeli, napadla mě spousta otázek, které jsem ti chtěla položit, ach jo:-( Manžela i výhledu z našeho domku si vážím. Manžela tedy o dost víc, ale manžel s výhledem je nejlepší!! A ten věnec jsem nevymyslela, ale jen udělala podle něčeho, co jsem viděla, takže zas taková hvězda nejsem!!! Přijeďte brzy zas! A.

    OdpovědětVymazat
  2. A není té knihy škoda? Nešlo by to jen tak z papíru?

    OdpovědětVymazat