Kdo je babička na inzerát



Dnes jsem dopsala další díl ze zatím tajného seriálu. Zítra mě čeká zubař a večer pak mám dvě hodiny na to, abych si sehnala společenské oblečení na sobotní předtáčku Souboje seriálů v ČT, který vy diváci uvidíte začátkem listopadu. Společenské oblečení je pro mě noční můrou. Nesnáším nakupování, nesnáším zkoušení čehokoli, nesnáším eleganci. Nehodí se ke mně, jsem typ "utržená od vozu". A vzhledem k tomu, že už mi došla zásoba extravagantních nočních košil, ve kterých jsem podobné taškařice absolvovala v minulosti, tak jsem nahraná. To bude horor! Naštěstí zítra přijíždí moje maminka, která je se mnou ochotná ten horor absolvovat. Ale skutečně na něj nebudeme mít víc jak ty dvě hodiny. To bude jízda po obchoďáku!
P.S. Fotky jsou z natáčení pilotního dílu Babičky na inzerát, se kterou soutěžíme. Onou babičkou je Alena Vránová. Její velký comeback!
Koukni taky sem .

Žádné komentáře:

Okomentovat