Babička na inzerát

Ráno jsem vstávala před šestou, abych stihla doopravit poslední poznámky v prvních dílech nového projektu a scénáře už mohly putovat k hercům.
Pak rychlý mejkap a běžela jsem na tiskovku České televize, která se konala ku příležitosti Souboje seriálů, hlavního podzimního taháku ČT. Po několik sobotních večerů bude mezi sebou soutěžit šest seriálů a diváci uvidí od každého pilotní díl. Pak budou hlasovat, který chtějí vidět - a ten se napíše a natočí. Ten náš se jmenuje Babička na inzerát a je to rodinný seriál. Budu vás o něm průběžně informovat. V hlavní roli Alena Vránová. Dnes na tiskovce zaperlil Lukáš Vaculík, který měl náš projekt podpořit (herci z jiných seriálů chválili scénář, režiséra, kostymérku, prostě všechny a všechno) a Lukáš místo toho řekl, že v souboji seriálů nevidí žádný smysl. Proč to dělat? Když ČT má najednou tolik dobrých projektů, proč je nenatočí všechny? Mě jeho odpověď pobavila, mám ráda, když jsou chlapi silní a dokážou říct na rovinu, co si myslí, i když nám tím trochu vrazil nůž do zad. Zamlada mi Vaculík nad postelí nevisel, ale teď bych se tomu vůbec nebránila. Má to, čemu se tak blbě říká charisma. A v mém pilotním dílu hraje hudebního skladatele, klavíristu, otce tří dětí. Jak jinak, než skvěle.

 Zleva porota (má jen poradní hlas): F.R.Čech, Halina Pawlowská a Ivo Šmoldas, moderátorka všech soutěžních večerů Tereza Kostková a šéf projektu Honza Potměšil.
Babičku režírovala Zuzana Zemanová, strašně bych si přála s ní zase pracovat, vpravo vedle ní režisér David Sís a vlevo jiný extravagantní režisér, kterého neznám, ale byl mimořádně vtipný. Z kolegů se pro letošní podzim stávají soupeři. A nikdo z toho radost nemá.

4 komentáře:

  1. Ani nevím, jestli z toho mám mít radost. spíš se obávám, že vyhraje ten nejblbější nápad a protože se jako jediný natočí, tak se v čt a vlastně v celém televizním českém rybníce nic nezmění. Rozhodně ne k lepšímu. Ale třeba jsem zbytečně pesimistická a třeba se tentokrát bude na co dívat! To bych si přála! A Tobě držím pěsti!!A.

    OdpovědětVymazat
  2. Sama jsem překvapená, ale vypadá to hodně slibně. Nový mladý lidi, nápady. Favorita to ovšem má mezi starými, osvědčenými a my to nejsme. Myslím, že vypadneme hned v prvním kole, ale protože ČT rodinný seriály vůbec nemá, tak bysme mohli dostat šanci i tak. Ale díky!!!

    OdpovědětVymazat
  3. no jo, já zapomněla, že už patřím mezi ty starý, co chceme koukat na něco pěknýho, vtipnýho, veselýho, reálnýho a ne na ultramoderní slátaninu. Hmm,tak to jsem teprve v řiti. Sakra.. a jak bude vypadat to hlasování a bude divák vůbec vědět, kdo za tím konkrétním seriálem stojí? I když to asi nikoho nezajíma,co? :-(A.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to budeš spokojená, fakt! Začíná to první sobotu v listopadu, řeknou ti pravidla, můžeš mi poslat hlas. nebo aspoň hlásek.

    OdpovědětVymazat