středa 7. září 2011

Jazz na konci léta

Pozítří se chystám na jazzový festival do Českého Krumlova. Je to moje každoroční srdeční záležitost. Před několika lety jsem ho dostala jako dárek k narozeninám a od té doby je jezdím slavit tam. Hudbou, dobrým jídlem, povalováním v kavárnách, výstavami, procházkami ... mám ráda zážitky. Ale chci, aby trvaly dlouho. Skok z letadla nebo mostu mě opravdu neuspokojí. Pár vteřin ... a co? Nestihnu si to užít. Víkend je báječná časová jednotka.
Letos se hraje na několika místech najednou, takže ještě nevím, co si vyberu. Pokaždé mě něco/někdo překvapí. Přijíždějí muzikanti, kteří se třeba jen na pár koncertů dali dohromady s někým, koho byste s nimi nečekali. Letos se rozhodně těším na Tonyu Graves.
Na Youtube jsem našla jen její duet s Vojtou Dykem. Ale taky je pěknej.

Více na: www.jazzkykrumlov.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat