Jazz na konci léta

Pozítří se chystám na jazzový festival do Českého Krumlova. Je to moje každoroční srdeční záležitost. Před několika lety jsem ho dostala jako dárek k narozeninám a od té doby je jezdím slavit tam. Hudbou, dobrým jídlem, povalováním v kavárnách, výstavami, procházkami ... mám ráda zážitky. Ale chci, aby trvaly dlouho. Skok z letadla nebo mostu mě opravdu neuspokojí. Pár vteřin ... a co? Nestihnu si to užít. Víkend je báječná časová jednotka.
Letos se hraje na několika místech najednou, takže ještě nevím, co si vyberu. Pokaždé mě něco/někdo překvapí. Přijíždějí muzikanti, kteří se třeba jen na pár koncertů dali dohromady s někým, koho byste s nimi nečekali. Letos se rozhodně těším na Tonyu Graves.
Na Youtube jsem našla jen její duet s Vojtou Dykem. Ale taky je pěknej.

Více na: www.jazzkykrumlov.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat